webovky

Hardware, web hosting, server hosting a housing, peering

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod kamil147 26. 2. 2016 20:11

dobrý den :-[ , vytvořil jsem si jednoduché stránky v html a css , pak jsem si koupil doménu: .cz
kupil jsem jí u pipni.cz vyšla mě asi 180 kč , dal jsem si freehosting ,stáhl firezilu přez ní jsem se připojil byla tam složka: " / " v ní byla složka "www" neveděl jse porádně kam soubory nahrát (nevím to přesně do teď :D) momentálně mám soubory s míma stránkama ve složce " www"
když zadám svoje stránky do vyhledávače najde mi je to jako už by byly na internetu pod jmenem "mojedoména.cz " ale když to udelám u někoho na pc tak mi to hodí tu obrazovku "tato doméná je již zaregistrována pokud o ní máte zajem pošlete nabídku , kč a bla bla bla ... jsem uplný amatér asi asni nemusím psát že jsou to moje první stránky .předem Děkuji všem za rady


jo a mohl by my někdo vysvětlit k čemu je php a MySQL :)
kamil147
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod soban 26. 2. 2016 20:27

A proč se ptáš zde?

Na pipni není nápověda? https://web.pipni.cz/napoveda.php

Kód: Vybrat vše
Kam nahrávat správně stránky?
Veškerá data nahrávejte do adresáře /www, aby Vám stránky chodily na http://www.domena.tld nebo http://domena.tld.
Každý adresář vytvořený v / bude brán jako subdoména.


Kód: Vybrat vše
V jakém pořadí jsou indexové soubory?
V tomto pořadí: index.phtml index.php index.php3 index.php4 index.jhtml index.jsp index.asp default.asp index.html index.htm default.html default.htm default.php index.wml index.xhtml index.shtml . Povolení listování (indexování) lze změnit v administraci adresářů.


Takže máš tam nějaký indexový soubor (ten se načítá pokud v odkazu nezadáš jiný soubor).
/----------------------------------------\
| Petr Šobáň |
| Olomouc |
\----------------------------------------/
soban
Pokročilý

Odeslat příspěvekod karlos00x 26. 2. 2016 20:39