Zdravím
Už dlhsiu dobu riesim problem ze do firmy neprejdu vsetky maily. U poskytovatela mame POP3
domenovy kos, to znamena ze vsetky maily ktore maju za zavinacom "xyz.sk" by mali skoncit v nasom domenovom kosi. Odtial si ich vezme nas lokalny mailserver a rozdeli ich do emalovych schranok uzivatelov.
Dlhu dobu nebol ziadny problem ale asi 2 mesiace sa stava ze niektore prichodzie spravy nie su dorucene.
Zakaznik zavola preco sme mu neodpovedali na mail a my ten mail nemame. Na lokalnom mailservri bezi IceWarp a v logoch prichadzajucej posty som zatial nikdy nenasiel chybajuci mail. Postup ako kontrolovat logy som konzultoval s technickou podporou Icewarpu. Potialto sa zda, ze problem je na strane nasho poskytovatela. Ale ked mu dam dohladat ci bol chybajuci mail doruceny do domenoveho kosa, zatial vzdy bola odpved ze podla jeho logov bol doruceny.
Vysledok teda je ze provider tvrdi ze vsetky chybajuce maily nam dorucil a ja v logoch mailoveho servera nevidim ze by sa boli prijali. Statisticky by som to vyjadril ze 99% mailov je dorucenych v poriadku. Zakon schvalnosti ale je ze nie su dorucene prave tie najdolezitejsie.
Inak vzcsina nedurecenych mailov je od jednej spolocnosi ale nie je to pravidlo. Naprikal z jednej adresy nam v priebeho dna pridu 3 maily v poriadku a 1 neprejde.
Mate nejake napady co by som mohol urobit? najaky zvyseny dohladovy rezim u poskytovatela?