od MgX 9. 2. 2017 18:08
Petr Kali
Zkus následující postup...
Vypni a znovu zapni DATOVÉ SLUŽBY. Vypni televizor dálkovým ovladačem, zapni televizor dálkovým ovladačem. Přepni na kterýkoliv kanál ČT. Během pár vteřin by se Ti měl zobrazit červený piktogram v pravé dolní části obrazovky - červený bod HbbTV. Samozřejmostí je, že TV musí být připojena k internetu a musí být využíván některý z interních tunerů televizoru, přičemž, pokud je využíván kabelový - DVB-C, musí Tvůj poskytovatel signál posílat včetně podpory HbbTV.
Pokud nepomůže výše uvedené tak...
1. odinstaluj aplikaci HbbTV
2. obnov SMART prostředí televizoru
3. vypni televizor, nejlépe i odpojením od zdroje napájení
4. zapni televizor
5. vyhledej aplikaci HbbTV a nainstaluj ji znovu
6. překontroluj v menu, že jsou DATOVÉ SLUŽBY aktivní - klidně je můžeš vypnout a znovu zapnout
7. vypni TV dálkovým ovladačem, nebo lépe s následným odpojením od zdroje napájení. Vyčkej dvě minuty.
8. zapni TV
9. překontroluj nainstalování aplikace HbbTV, a že jsou DATOVÉ SLUŽBY aktivní
10. přepni na kanál ČT a chvíli vyčkej, zda se objeví červený bod - piktogram HbbTV
11. oznam výsledek akce sem na fórum
Nezapomínej, že aplikaci instaluješ do televizoru ze SMART části - ze Samsung apps. Jaký signál pro televizor využíváš? Satelit, kabelovka (jaká), pozemní DVB-T vysílání?
S pozdravem MgX