Nefunguje žádný prohlížeč

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod Annie626 28. 7. 2017 21:48

Dobrý den,
dnes se mi na NB stala nemilá věc, nefungují prohlížeče, tedy alespoň myslím. Ať už zapnu jakýkoli prohlížeč (Firefox, Google, Explorer...) objeví se bílá obrazovka a prohlížeč připojuje a připojuje, stále nic a přitom je v levém dolním rohu napsané "Navazování TLS spojení s" (např. www.seznam.cz). Ani po více než půl hodině se nic nestane. Podotýkám, že internet je naprosto v pořádku, fungují chaty, hry a na mobilu internet. Poradíte prosím, jaká je příčina a jak to vyřešit? Děkuji
(Počítače nejsou má parketa)
Annie626
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod voko bere 29. 7. 2017 03:55

Nejdrive bych zkusil restart NB. Pak reinstalaci operacniho systemu nebo upgrade na Win10.
voko bere
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ansam 29. 7. 2017 06:52

Mate v počítači asi nejakú škodnú. Vykonajte kontrolu v tomto rozsahu:

1. Najskôr sa presvedčte o tom, či zdroj problémov nie je nainštalovaný v počítači (Ovládací panel - Programy). Ak je v zozname zapísaný nejaký podozrivý (neznámy) program, odinštalujte ho.

2. Skontrolujte nainštalované rozšírenia v internetovom prehliadači - podozrivé (neznáme) rozšírenia odstráňte.

3. V núdzovom režime systému vyčistite počítač použitím softvéru AdwCleaner:
Kód: Vybrat vše
https://toolslib.net/downloads/viewdownload/1-adwcleaner/


4. V núdzovom režime systému vyčistite počítač použitím softvéru MBAM free verzia:
Kód: Vybrat vše
https://www.malwarebytes.org/
. Všetko čo nájde odstráňte. (Pre používateľov Windows XP sú staršie verzie programu v tomto archíve
Kód: Vybrat vše
http://www.instaluj.cz/malwarebytes-anti-malware/starsi-verze.
Ansam
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod narg 1. 8. 2017 21:55

v nastaveni antiviru//firewalu vypnout kontrolu na https/ssl/tls protokolu
narg
Junior


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků