Windows 8.1 a media player verze 12

Diskuze výhradně o operačním systému Windows 8

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod Víťa1 15. 12. 2013 15:18

Zdravím
Vyskytl se mě jeden problém nemohu spustit automaticky ani manuálně na DVDčku film, media CD se spustí automaticky druhý problém je že nemohu najít driver pro W8.1 na webkameru 320 spacec@m já vím že míchám dvě věci dohromady ale zase si říkám nebudu zakládat další vlákno díky za pomoc
Promiňte mi. takové triviální otázky ale jsem samouk a androidí embryo Mám WIN8.1(prožívám v osobním životě velmi špatné období)
Víťa1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fred 15. 12. 2013 15:28

Windows 8 v sobe nemaji zabudovany MPEG2 kodek, takze si nainstaluj třeba ffdshow. Nebo si stahni jiny prehravac, třeba VLC a problémy s codecy nemusíš resit... Pro webkameru http://trust.com/products/productdriver ... rtnr=13178 zkus rucne vnutit driver pro XP...
Xiaomi Mi9
fred
Junior

Odeslat příspěvekod Víťa1 15. 12. 2013 15:54

zkus rucne vnutit driver pro XP...

Já jsem dokonce našel pro WIN7 driver ale otázka je jestli to ustojí ty mé "slavné" Win 8.1.
Tady bude problémů víc například tiskárna HP DESKjet F2480 taky nemám driver zlaté dobré XPčka >:-(
Promiňte mi. takové triviální otázky ale jsem samouk a androidí embryo Mám WIN8.1(prožívám v osobním životě velmi špatné období)
Víťa1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bari007 15. 12. 2013 16:50

Ke starému HW patří starý SW.
Bari007
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Víťa1 15. 12. 2013 17:20

Tak když to stojí za ho*** tak proč tam dávají do těch nových PC takové pi****** každý není politikem aby ¨si mohl kupovat všechno nové
Promiňte mi. takové triviální otázky ale jsem samouk a androidí embryo Mám WIN8.1(prožívám v osobním životě velmi špatné období)
Víťa1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kernel_panic [passed] 15. 12. 2013 17:24