Nabídka Windows 10

Diskuze výhradně o operačním systému Windows 10

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod Víťa1 2. 6. 2015 09:44

Zdravím
Dostal jsem jakousi nabídku na upgrade na Windows 10 v :hm podobě ikonky na hlavním panelu mám legální Win8.1co to je za "podnik" zas ? díky
Přílohy
windows 10.jpg
Promiňte mi. takové triviální otázky ale jsem samouk a androidí embryo Mám WIN8.1(prožívám v osobním životě velmi špatné období)
Víťa1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod KineCZek 2. 6. 2015 09:48

Don't think you are. Know you are. (Morpheus)

| PC sestavy hracum i profesionalum na miru | Kontakt zde tlacitkem SZ, nebo na Facebooku |
KineCZek
Odborník PC sestav a ULN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bespi_ 2. 6. 2015 11:30

Proboha Víťa1 nauc se uz konecne venovat treba i 10s hledani nez polozis dotaz. Vzdyt ty bez jakekoliv snahy cokoliv zjistovat nebo i precist si co to pise okamzite pises dotaz sem na forum.

Posledni dva dny se o tom pise vsude.
Bespi_
Junior

Odeslat příspěvekod D.roak 8. 6. 2015 10:52

Mužu se zeptat. Existuje program ktery by otestoval zda jsou ovladače na muj hw prro win 10 a zda mi bude fungovat sw.pro prechod na 7 takova aplikace byla
D.roak
Junior

Odeslat příspěvekod Bespi_ 8. 6. 2015 11:04

Svete div se to dela prave ta vyskakujici nabidka. Staci si projit jeji menu.
Bespi_
Junior

Odeslat příspěvekod foto1977 14. 6. 2015 21:04

Ahoj mám Lenovo PC a na něm W7 Pro a ta nabídka se mi neobjevila. Když dám vyhledat aktualizace tak mi tu KB3035583 vůbec nenabídne.
Kde je chyba?
U notesu ASUS s W8.1 už se mi to objevilo...
Nebude to tím, že mám zdarma možný Update na W8Pro a teprv po jeho updatu by to šlo???
Předem děkuji za vysvětlení, pokud tušíte...
foto1977
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bespi_ 15. 6. 2015 01:13