[Android] Kopírovaní souborů mezi adresáři

Programování pro mobilní telefony, hodinky, Android, iOS, Windows Phone

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod Víťa1 29. 7. 2016 15:34

Velíce se omlouvám že zas otravuji je mi trapně ale nemůžu si pomoc
Jak zkopírovat soubor s jednoho adresáře do druhého adresáře tady mám něco ale bohužel je tam potřeba
Kód: Vybrat vše
import java.nio.file.Files;

ale mě ten import tam nejde kde dělám chybu? kde si jsem slyšel že je na to klávesová kombinace v eclipse na importování :-[
Kód: Vybrat vše
private static void copyFileUsingJava7Files(File source, File dest)
                throws IOException {
        Files.copy(source.toPath(), dest.toPath())
source.delete();
}
Přílohy
copyfile.jpg
Promiňte mi. takové triviální otázky ale jsem samouk a androidí embryo Mám WIN8.1(prožívám v osobním životě velmi špatné období)
Víťa1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Wikan 29. 7. 2016 16:53

Snažíš se použít něco, co není v Androidu podporováno.
http://stackoverflow.com/questions/9292 ... in-android
Wikan
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Víťa1 29. 7. 2016 18:10

Jak se volá ta metoda copy("zdrojovýadresař","cilovýadresář") tak nějak nebo jak ? :-[ díky
Promiňte mi. takové triviální otázky ale jsem samouk a androidí embryo Mám WIN8.1(prožívám v osobním životě velmi špatné období)
Víťa1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Wikan 29. 7. 2016 18:15

copy(zdrojovýSoubor, cílovýSoubor)
Wikan
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Víťa1 30. 7. 2016 15:56

????? :-[ :-[ prostě mi to nejde
Přílohy
copyfile2.jpg
Promiňte mi. takové triviální otázky ale jsem samouk a androidí embryo Mám WIN8.1(prožívám v osobním životě velmi špatné období)
Víťa1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nargon 30. 7. 2016 16:16

Tohle je začátečnická chyba. Jsou to stringy a ty patří do uvozovek. Pak už to buď bude chodit a nebo to bude psát jinou chybu.