Zdravím, v posledních dnech se oktávka s 1.8 Turbo začala přehřívat (ručička teploty se posune přes půlku a hned lze zaznamenat velkou ztrátu výkonu). Dělá to se zaplou klimatizací a to buď při státní na místě, nebo když na to šlápnu. Když vypnu Climatronic, velmi rychle se ručička vrátí zpět. Je to problém posledních pár dní, sleduju to a nikdy to nenechám dojít daleko, vždy s tím okamžitě něco dělám
Dnes jsem s takto uřícenou oktávkou zastavil, otevřel kapotu a vidím, že se točí jen jeden ventilátor na chladiči - ten menší. Větší z nich se ani nehnul. Ony se nějak různě zapínají podle potřeby? Neměly by náhodou běžet oba?
K tomu ještě dodám, že když se tohle stalo a chtěl jsem jí ulevit, otevřel jsem okna a klimu nastavil na nejvyšší teplotu. Do auta se dostal naprosto odporný smrad nějaké spáleniny, který při zaplém chlazení není vůbec cítit. Zkusil jsem ohřívání zapnout víckrát a pokaždé ten odporný spálený smrad. Není do předzvěst nějaké horší závady, než jen vadného větráku?