Ono to s tím PPLkem není zas tak zlý. Nedávno nám byl doručen zdroj a pár drobností. Po rozbalení jsem zjistila, že zdroj je pochroumanej. Měl natlučený dva rohy. Zavolala jsem tedy řidičovi, který balík dovezl (náhodou jsem měla jeho číslo, protože k nám jezdil často a prvně nás sháněl telefonem) ... no aroganci, s jakou jsem se setkala ... to svět neviděl.
Bylo na něm znát, že si je jistej, že jemu se nic stát nemůže. Zboží jsem převzala, on peníze. Přitom dříve byl ochotnej ... monitor mi vynesl až do čtvrtého patra. Po neúspěšném jednání s řidičem, jsem tedy zavolala našemu dodavateli. Ten mě odkázal na reklamační oddělení PPL. Zavolala jsem tam, vysvětlila, jak se věci mají a bylo mi přislíbeno, že k nám pošlou člověka, který krabici i zboží prohlídne. Skutečně přijel, očíhl stav, vystavil protokol, sbalil krabici a zdroj. Reklamace byla uznána. No ... stěžovat si na ně nemůžu. Hmm ... a ten řidič, ten od tý doby u nás nebyl.
Edit: Odhaduju to na dva roky, co nám chodí zboží PPLkem a tohle byl jediný (naštěstí :-B ) případ, kdy došlo něco pochroumaný.
Selhaly-li všechny pokusy, je načase si přečíst návod.