Je Skype FREE pro poskytování SW podpory klientům?

Všechny ostatní programy, které nemají samostatnou sekci

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod rerege 11. 1. 2018 16:35

Všude, kde se píše o komerčním použití Skype, tak všude nacházím - ano pro firemní použití je to v pořádku. Ale co když to někdo chce použít nejen pro interní komunikaci s kolegy, ale i směrem ven? Je to možné?

a) firma se skype a klient se skype - komunikace + služba sdílená plocha - JE TO MOŹNÉ s free licenncí (na obou stranách) ?
b) a co dlouhodobá spolupráce jedné firmy FO (jako dodavatel) s jinou firmou PO (je možné na straně dodavatele mít Skype zdarma)?
c) existuje nějaká free alternativa komunikace se sdílenou plochou pro variantu a)?


okdaz na licenci (nejvíce mě trápí 4.2 d) ale nejsem právník)
https://www.skype.com/cs/legal/tou-connect/#4
rerege
Junior

Odeslat příspěvekod krysta 11. 1. 2018 19:44

A co se zeptat Microsoftu?
krysta
Junior

Odeslat příspěvekod rerege 11. 1. 2018 21:48

Zatím bez úspěchu, proto se ptám tady...
rerege
Junior

Odeslat příspěvekod jaroh 12. 1. 2018 20:02

Zaujímavá otázka. Pozrel som si Microsoft Services Agreement a tam sa veru v časti Skype and groupMe píše, že:

vi. Personal/Noncommercial Use.
The use of Skype is for your personal and noncommercial use. You are permitted to use your personal Skype account at work for your own business communications.

Tak teraz bábo raď! :-) Keby som vychádzal čisto z toho znenia, tak podnikateľ či živnostník môže používať svoje free skype účet na svoju podnikateľskú komunikáciu, ale zamestnanec nemôže.
jaroh
Junior

Odeslat příspěvekod milsimr 12. 1. 2018 23:15

.... celkem logické, když Microsoft má ve svém portfoliu též Skype for business, jehož určení si jistě domyslíte už jenom z názvu...
Administrátor fóra Živě.cz.
milsimr
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jaroh 13. 1. 2018 09:04

Z názvu si nedomyslíš nič, názov je len marketing. Licencia je dôležitá, malé písmenká ...
jaroh