od rerege 13. 1. 2018 18:54
Velmi děkuji, že se někdo snaží mi pomoci. Nejhorší je, že kontaktovat MS tařka nelze. Nikde neexistuje nějaký email na support.
Nakonec jsem našel telefon (placený), tam mě robot různě přehazoval a když mi na konci diktoval opět internetové stránky, už jsem soptil. Tak jsem zavolal naposledy a přepnul jsem se na linku, že chci něco koupit. Ejhle člověk, ten mi dal jiné tlf. číslo na Skype Business.
Tam jsem zavolal, zase jsem skončil na nabídce prvního tlf. čísla. To už jsem se smál a plakal... Znova jsem zavolal (na 2.tlf, číslo) opět s fintou, chci koupit, ejhle druhý člověk. Když to zkrátím. Pán mi odsouhlasil, že se Skype Home můžu volat i se zákazníkem. ALE! Když jsem ho požádal, aby mi to napsal do emailu, tak odmítl. Místo toho mi nadiktoval další internetové stránky, díky kterým prý budu moci vznést dotaz na Skype Home. To jsem udělal (žel po položení telefonu), nakonec se ukázalo, že konce těch stránek není dotazník, ale pouze vždy odkaz na komunitní fórum (v EN).
Nakonec jsem udělal ještě jednu věc, nainstaloval si Skype Home (ze Store) a napsal jsem na podporu z aplikace s prosbou o jednoznačnou odpověď na email. Jestli něco dostanu, tak napíši sem. Jinak hovor s podporou mám uložený (aspoň doufám) v telefonu, takže si to stáhnu do kompjůtru a budu se tím ohánět.
Pokud se najde někdo erudovaný k tématu, ocením i názory ostatních.