1) V systémovém logu najdeš jen jednu podstatnou chybičku:
ID 58 -> partmgr.sys
Není to příčina uvedené závady.
2) V aplikačním logu je spousta závažných chyb, které upozorňují na chyby uživatelského profilu.
=> hw závada nebo poškozený uživatelský profil.
Nesdělil jsi hw sestavu ani stav SMART diskového subsystému.
Co s tím?
Boot ze záchranného média -> test systémového/bootovacího HDD|SSD nástrojem výrobce.
Mrkni nejdříve na SMART.
V pořádku?
NE:
Vyměň bootovací disk.
ANO:
Pro začátek spusť rychlý test disků.
Jestli nenajde chybu, spusť dlouhý test.
Pokud nástroj nabídne pokus o opravu disku: zkus to. Ovšem bude to trvat dlouho.
Výsledky?
Pokud v pořádku:
přihlas se do nouzového režimu pomocí admin účtu.
- Kód: Vybrat vše
cmd
chkdsk C: /f /r /v
Výsledky?
(Okopíruj z logu.)