AMD Threadripper 1920x vyplati sa?

Procesory Intel, AMD a ostatní

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod JurajPup 2. 9. 2018 19:14

Nazdar,
poslednu dobu uvazujem nad novym pc a zo zaciatku som pozeral intel ale niekto mi dal chrobaka do hlavy ohladom amd. Tak som bol najskor rozhodnuty pre ryzen 5 2600, ale nedavno zlacnela 1920x takmer na polovicu povodnej ceny. Pracujem ako programator, hoci vzdy vyuzivam v praci pracovny pc, moj osobny pc bude na moje programovanie (visual studio, resharper, vm, db). Tento procak by mohol byt aj ako dobra investicia do buducna, len ma trosku odradza cena MB, ktore su dost drahe. Myslite si, ze by to bola vyhodna kupa? Planujem sa na pc aj sem-tam hrat, takze do pc osadim gtx 1070.
JurajPup
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod milsimr 3. 9. 2018 15:01

Já bych do toho dneska pravděpodobně šel. Od modrého zla nic v podobné cenové relaci není a socket TR4 by tu s námi měl být ještě nějakou chvíli, na rozdíl od praktik Intelu.
Administrátor fóra Živě.cz.
milsimr
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Python.p 3. 9. 2018 15:45

Modré zlo, už i tebe dostal Belka? :D
Pozor! Tento příspěvek může obsahovat stopy: ironie, mléka, čokolády, sarkazmu, oříšků a cynizmu...

Forum, není vyhledávač s lidským rozhraním !

Delidy a další věci okolo PC najdete na webu v profilu.
Python.p
Je to rebel!
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JurajPup 3. 9. 2018 16:35

Podla mna ma @milsimr pravdu. To co intel predvadza, sa neda nazvat inak ako zlo. Kupim si intel cpu, k tomu latricnu MB a o rok vydaju cpu, ktory uz do mojej MB nebude pasovat, takze si update noveho procaku nespravim a budem si musiet kupit aj novu MB. U AMD je podpora zarucena.

Otazne ci som schopny vyuzit poskytovany vykon, ktory ponuka 1920x. Mozno by mi stacila aj 2600.
JurajPup
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Python.p 3. 9. 2018 16:38

Tahle ta kouzelná mantra... kolik lidí mění procesor? Většina, drtivá většina, mění rovnou celé PC.