MSI GTX 1060 Píská

Zkušenosti s grafickými kartami

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod mrnaks 4. 7. 2017 19:06

Ahoj, v Březnu jsem si koupil GTX 1060 MSI GamingX, a zjistil jsem, že po cca 4 měsících po koupi pískají cívky. Bez sluchátek je to slyšet, ale když je mám na hlavě tak nic neslyšim.
Myslím, že nemá smysl nahrávat něco co už je na internetu, zní to na 100% jak tato Gigabyte: https://www.youtube.com/watch?v=feMPjSTrcdE , Kupoval jsem MSI protože psali že gigabyte píská, což je moje oblíbená značka, ale i MSI má svoje Pískací karty.
Chtěl by jsem se zeptat, co nyní dělat. Samozrejmě reklamace to asi řeší, ale přeci jen 30d bez GK o prazdninách není uplně libovka. Jestli to ničemu nevadí, tak to týden vydržím až dva a pak to reklamuji pač budu mimo domoc 3 týdny, ale nvm jak moc je to nebezbečné, nejsem moc elektrikářskej typ.
Díky moc za každou radu popř jak uspíšit reklamaci, Snad mi nevrátí peníze, protože sehnat nyní 1060 je nadlický výkon v Tuzemských krámech
mrnaks
Junior

Odeslat příspěvekod KineCZek 4. 7. 2017 19:08

Neřeší. Úplně každá karta dnes má píšťalku v cívkách. Někdy to dělají i desky nebo zdroje. Velmi často monitory. Je to jako mor.

Hodně často si toho lidé všimnou až časem, začnou to více vnímat, nebo třeba když změní chlazení, skříň, zdroj, odeberou plotnu...
Don't think you are. Know you are. (Morpheus)

| PC sestavy hracum i profesionalum na miru | Kontakt zde tlacitkem SZ, nebo na Facebooku |
KineCZek
Odborník PC sestav a ULN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mrnaks 4. 7. 2017 19:28

Ja jsem pravě zkoušel s GK a bez GK, měl jsem ještě v hledáčku, zda nepíská RM650, ale ten drží. Jestli to nevadí, tak na to jak se říká kašlu, to jen když je doma klid a sundam si sluchatka, tak to nejvíc vynikne.

-- 4. 7. 2017 20:32 --

Jenom orientačně, zkoušel to už někdo reklamovat ? Třeba když jsem 2x Reklamoval CX430, kterej pískal, tak to vždy prošlo,ale pak šel do světa. Jak se staví výrobci nyní ?
mrnaks
Junior