Výměna plotny v SATA HDD 3,5"

Počítačové periferie a další kategorie hardwaru, které nemají samostatnou sekci

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod rydlo 7. 8. 2017 15:42

Myslíte, že by se mi povedlo vyměnit plotnu SATA HDD 3,5" WDC WD160BEVT-00ZCT (160GB) ?
Při výměně v NB mi HDD nešťastně upadl na plovoučku asi z 1m a jew mrtvý. Opatrně jsem ho rozebral a zjistil jsem, že na konci ramínka je vypadlé to šahátko (takový lesklý mrňavý kvádříček na drátkách). Ten nejde dát zpět do výřezu v ramínku.
Mám sice všechna data vyzálohovaná a není snad problém znova nainstalovat Win10, ale bylo by lepší mít zpět to na tom mém disku. Mám představu, že bych koupil nějaký repasovaný, bazarový HDD (https://aukro.cz/akce-hdd-160gb-sata-3- ... 6905850482), a vyměnil do něj tu mojí plotnu (myslím si, že jsem docela zručný mechanik).
Je to možné?
Pokud někdo ví jak na to, pls poraďte.
Díky všem.
rydlo
Junior

Odeslat příspěvekod soban 7. 8. 2017 16:34

:-) :-) fakt srandista.....

Né že by se to nedělalo, ono se to dělá, ale musíš mít bezprašné prostory kde to budeš rozebírat a takové určitě doma nemáš.

A i když se to povede tak se většinou ty data vytáhnou a oba ty HDD se vyhodí protože ty to nikdy nedáš do kupy tak aby to fungovalo dlouhodobě spolehlivě.

Aby se to povedlo musíš mít úplně identický HW nejde koupit ani stejný HDD protože tam můžou být různé změny jak v mechanice tak elektronice.

Prostě jak si to rozdělal tak na plotně už máš prach a jak se to roztočí tak to poškrábe plotnu - takže už je to na vyhození.

Prostě obnov data ze zálohy.....
/----------------------------------------\
| Petr Šobáň |
| Olomouc |
\----------------------------------------/
soban
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Timmy12 7. 8. 2017 16:39

Myslím, že jsi úplně mimo. Disk je mrtvý a pokud jsi ho rozebral tak si ho už můžeš tak leda vystavit na poličce.
Kup nový disk (pokud nemáš prachy tak bazarový, ideálně s nějakou zárukou na funkčnost) a žij spokojeně ;-)