Jak si nepořídit v eshopu co nechci

Počítačové periferie a další kategorie hardwaru, které nemají samostatnou sekci

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod meda2016 28. 3. 2018 19:58

Známý eshop (+ kamenná prodejna) se zeleným reklamním pumprdlíkem už pár měsíců funguje nějak divně.
A to mne mrzí, dříve jsem si nemohl - až na ceny - stěžovat.
1/ Je potřeba dávat pozor, co k žádanému HW máte navíc předem zaškrtnuto, a umístí se v košíku.
https://ekonomika.idnes.cz/alza-cz-zboz ... nomika_div
2/ Občas se stane, třeba mně, že u platebního automatu zaplatíte kompletní poptávku a ještě vám vypadne lístek, že máte něco dořešit na přepážce. Dozvíte se, že jednu z věcí, co jste právě zaplatil, nemají na skladě a dají vám na výběr řešení. Pravda, peníze i vrátí na účet - za několik dnů - ale co je to za způsoby?
3/ Některé nabízené položky nejsou hned k pořízení, je uvedeno například do 4 dnů. Vložíte je s tím "rizikem" do košíku a čekáte. Pak několikrát zjistíte, že datum se posunulo opět o 4 dny, a opět o 4 dny, a opět o 4.....
4/ Pomocí formuláře na stránce obchodu zadáte dotaz a dostanete krátkou odpověď od "mimoně". Zadáte znovu a odmítnete první odpověď - dostanete lepší s omluvou.
5/ Čtete dotazy v diskuzi k položce v nabídce. Odpovídají odborníci, například od společnosti (ne, to nemohu jmenovat) a vida - některé odborné odpovědi si protiřečí. Proč si to eshop dopustí?
6/ Poslední vtip jsem před vánoci našel, když za stejnou cenu prodávali jednu konktétní elektrickou kořenku a v jiném eshopu za tutéž cenu pěkně zabalený pár stejných. Že by to v zelené rozbalovali?

To je tedy děs-běs. Jak řekla kdysi dávno v TV jedna právnička - Kdo nemá právního zástupce, zaslouží oškubat. Etika novodobého podnikání.
meda2016
Junior

Odeslat příspěvekod KineCZek 28. 3. 2018 20:09

2 běžná věc dlouhodobě, přestal jsem tam prostě chodit. Online objednávka v pohodě, ale to většinou i kdekoliv jinde (a levněji).

3 zavedl do oboru CZC, pošli děkovný dopis rovnou tam. Psal jsem na fórum před lety už. Ale třeba před pěti. A děje se i u online objednávek.

Zbytek neřeším, kontrola objednávky je základ na straně kupujícího a od dotazů je web výrobce a nebo fóra.
Don't think you are. Know you are. (Morpheus)

PC sestavy hracum i profesionalum na miru. DELID a dalsi upravy.
KineCZek
Odborník PC sestav a ULN, Ex-administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod The Shitman 28. 3. 2018 20:43

Mimoň je svůj dlouhodobě. Kontrola objednávky je základ, protiprávní to jejich chování asi není, však zákazník si to sám schválí, o morálním aspektu nemá ale cenu se bavit.

Vzhledem k tomu, že u nich nakupuju minimálně, to nějak neřeším, od pravidelného užívání mě jejich chování ale odradilo už dávno. Web fajn, výborný na vyfiltrování konkrétního produktu podle parametrů. Samotnou věc ale většinou koupím jinde a levněji.

Black friday každý druhý měsíc radši nekomentovat, ovečky ale spokojeně bečí.
The Shitman
Ex-moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MrFail 28. 3. 2018 22:15

V minulosti ,keď som sa chcel zasmiať, tak som si otvoril heureku a otvoril som si diskusiu a/alebo recenzie na mimoňa (hlavne v diskusii sa väčšinou sťažovali). A o zábavu bolo postarané. Mohli ste si tam prečítať absurditne skúsenosti ako je napr. dodanie 10 veci ,čo boli v jednom košíku v 10 balíčkoch; reklamovanie notebooku s ktorým mimoň ani mesiac nepohol ,ale napísal ,že je opravený; ako vraj mimoň kontaktoval zákazníka ,že vec xyz čo je v košíku nie je na sklade a že si má vybrať alternatívu abc, pričom o 2 dní prišla pôvodná súčiastka xyz; a podobné veci...
MrFail
Junior

Odeslat příspěvekod oooooooooo 29. 3. 2018 01:31

Už chapu averzi k nakupum v německych shopech.Neni absolutne sance ze by to clovek kteremu dela problem toto zvladl.Musel by nejen cist a klikat a pouzit mozek ale jeste si to prelozit.
oooooooooo
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod meda2016 4. 5. 2018 12:57

V následujícím Alza téměř nevině (pokud někdo u nich neodcizil čísla mobilů).

ZPRÁVA PRO VÁS - kolegové. Dejte si pozor na nevyžádané SMS přinášející nevyžádané objednávky!
Přišla mi SMS prý (podle pojmenování místo čísla) od Alza.
Uvnitř výzva k poslední možnosti potvrdit směrem ke mně odeslání balíčku Ref: AZLA-29xG2. Následuje zkrácená webová adresa.

Copak bych si to asi drahého na dobírku odkud objednal???
Možná něco od Azla Shop Djakarta?
meda2016
Junior

Odeslat příspěvekod suk 4. 5. 2018 14:02

Nikdy jsem zadny z popisovanych problemu na Alze nazazil...
Pokud nesouhlasíte s mým názorem, popřemýšlejte sami nad sebou. Opravdu si myslíte, že já bych se mohl mýlit?
----
You are an inspiration for a birth control...
suk
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník