WPF - XAML (podmínky pro spuštění animace)

C++, C#, Visual Basic, Delphi, Perl a ostatní

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod LadyWinnie 24. 11. 2017 07:21

Zdravím,

Jsem nováček ve WPF a hlavně XAMLu... Snažím se o jednoduchou animaci něco jako vysunutí a zasunutí panelu (Menu) na kliknutí tlačítka. Mám tedy Grid (panel menu) a tlačítko. Do Application.Resources, kam píšu všechny styly, jsem napsala 2 StoryBoardy s animací měnící Height z 200 na 40 a druhou animací, která provádí přesný opak.

Kód: Vybrat vše
<Storyboard x:Key="ClosePanelNastaveni">
            <DoubleAnimation Storyboard.TargetName="PanelNastaveni"
                             Storyboard.TargetProperty="Height"
                             From="200" To="40" Duration="0:0:1"/>
        </Storyboard>

        <Storyboard x:Key="OpenPanelNastaveni">
            <DoubleAnimation Storyboard.TargetName="PanelNastaveni"
                             Storyboard.TargetProperty="Height"
                             From="40" To="200" Duration="0:0:1"/>
        </Storyboard>


První otázkou tedy je.. Lze zapsat nějakými proměnnými hodnoty výšky panelu podle kterých by se animace řídila zda je panel "zavřený" či "otevřený"?

Dále jsem zapsala trigger na tlačítko:

Kód: Vybrat vše
<Button.Triggers>
                    <EventTrigger x:Name="CloseSetting" RoutedEvent="Button.Click" SourceName="btnNastavení">
                        <BeginStoryboard x:Name="CloseGrid" Storyboard="{StaticResource ClosePanelNastaveni}"/>
                    </EventTrigger>

                    <!--<EventTrigger x:Name="OpenSetting" RoutedEvent="Button.Click" SourceName="btnNastavení">
                        <BeginStoryboard x:Name="OpenGrid" Storyboard="{StaticResource OpenPanelNastaveni}"/>
                    </EventTrigger>-->
                </Button.Triggers>