vím, že spousta z vás moc nesouhlasí s grafikou v programech, ale třeba mi poradíte.
hraju si s designem jedné malé applikace a potřeboval bych v TImage vyměnit za krátkou dobu několik obrázků z TImageListu a tím vytvořit jakousi jednoduchou animaci.
obrázky jsou 110 x 110 px ve formátu .bmp
nastaveni ImageListu:
- Kód: Vybrat vše
object ImageList1: TImageList
BkColor = clBlack
Height = 110
ShareImages = True
Width = 110
Left = 832
Top = 104
TTimer.Interval:= 25;
- Kód: Vybrat vše
procedure TF_Kniha_Main.Timer_UlozTimer(Sender: TObject);
begin
inc(o);
I_Uloz.Picture.Bitmap:= nil;
ImageList1.GetBitmap(o, I_Uloz.Picture.Bitmap);
if o = 11 then Timer_Uloz.Interval:= 350;
if o = 12 then begin
// I_Uloz.Picture.Bitmap:= nil;
ImageList1.GetBitmap(0, I_Uloz.Picture.Bitmap);
Timer_Uloz.Interval:= 25;
Timer_Uloz.Enabled:= False;
L_Uloz.Font.Color:= clGray;
L_Uloz.Caption:= 'ULOŽENO';
end;
end;
když před každzm načtení novyho obrázku neprovedu I_Uloz.Picture.Bitmap:= nil;, tak se nenmění
a stím to zase občas problikává.
myslím, že jsem četl o komponentě, do které se dají načíst všechny obrázky a nastavit interval obměny, ale nemůžu si vzpomenout kde a jak se jmenovala.
s TAnimation se mi nedaří načíst .avi ... a to ani v RealTime, ani z Resource.
máte prosím někdo nějakej nápad ??
no a ještě jedna věc:
chtěl bych změnit byrvu označenýho textu, zkusil jsem to pomocí SetSystemColor, což funguje parádně, ale mění to barvy pro celej system, to znamená i v jiných programech ... dá se něco podobnýho udělat jen pro můj program ??
díky za každej nápad ...