Převod domény, záloha, Thunderbird

Online komunikátory, VoIP, webové prohlížeče, e-mailové klienty

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod neumi_nic 15. 10. 2016 08:34

Dobrý den vážení. 8let jsem měl doménu, na níž používám emaily u forpsi. Jako klienta používám Mozillu Thunderbird. Včera po 8mi letech jsme přesouvali na jiného poskytovatele (savana). Jako hlavní považuji emaily, takže jsem dal včera offline synchronizaci pošty. Vyzkoušel jsem to poté tak, že jsem se odpojil fyzicky od netu a otevíval náhodně zprávy včetěn příloh a vše klapalo. V noci na dnešek se doména překlopila, ráno starý email server již nebyl funkční. DLe informací které jsem dohledal, stačilo poté v thunderbirdu v nástroje --- nastavení účtu - nastavení serveru dát novou adresu serveru, port a poté jen zadat heslo a pokračovat dále. Málem mě šlehlo, když se mi všechny složkdy v thunderbirdu smazali-jsou fuč a místo nic prázdné složky doručená pošta, koš,, INBOX Trash... No průser, tady jsem pochopil že návod který jsem dostal nebyl uplně ok. Nicméně ve složce:

"C:\Users\jmeno\AppData\Roaming\Thunderbird\Profiles\62elfkpu.default\ImapMail" kde mám jednotlivé složky s plnou velikostí a dle procházení zjištuji, že např starý inbox má 2,4gb, takže tomu rozumim tak, že ono to někde na disku stále je. Napadlo mě ještě udělat toto:

nástroje --- nastavení účtu - místní adresář vytvořit uplně nový a pak do něj překopírovat obsah z toho původního, nicméně po spuštění THB stejně beze změny. Umí někdo poradit jak z toho?

Děkuji
neumi_nic
Junior

Odeslat příspěvekod r34ktor 15. 10. 2016 13:53

Zkus toto: http://kb.mozillazine.org/Undelete_a_message

Před jakýmikoli pokusy doporučuji kompletní zálohu profilu.

Jsou na nové doméně převedeny staré e-maily? Pokud ne, TB prostě synchronizoval "prázdno" na lokál.
Knowledge is power
Greinerův poznatek o zhroucení: Důvod, proč se počítač zhroutil, je vždy za hranicí tvých znalostí.
r34ktor
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod neumi_nic 15. 10. 2016 21:21

asi patrně jak píšeš "Jsou na nové doméně převedeny staré e-maily? Pokud ne, TB prostě synchronizoval "prázdno" na lokál."-

Emaily zůstaly offline jen v THB. Nicméně mám ještě jedno firemní pc, kde mám THB ve stejném stavu se vším původním, jak to mám změnit tam, abych si vše zachoval ale již odesílal/příjimal z jiného imapu / smtp ?

Děkuji
neumi_nic
Junior

Odeslat příspěvekod soban 15. 10. 2016 21:29

Jednoduše u toho účtu zrušit aby se to mohlo připojit na internet (vytáhnout kabel od internetu), přesunout maily na lokální účet (na tom PC), pak to nechat připojit na internet provést synchronizaci (provede se takže na tom účtu budeš mít zase nic) a pak s lokálního účtu nakopírovat maily do toho připojeného.

Samozřejmě předpokládám imap přístup.

PS. Samozřejmě před pokusy pokud jsou to důležité emaily zálohovat soubory.....
/----------------------------------------\
| Petr Šobáň |
| Olomouc |
\----------------------------------------/
soban
Pokročilý


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků