Mozilla Firefox 58

Online komunikátory, VoIP, webové prohlížeče, e-mailové klienty

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod stani 2. 2. 2018 06:46

V nejnovějším Firefoxu nastává takováto chyba: rozhozené kodování (viz příloha). Musím dát vždy Obnovit stránku, pak je to správně. Zaznamenal jsem zatím pouze na iDnes.
Přílohy
pismo.jpg
Upozornění administrátora: Odstraněn podpis odporující pravidlům fóra.
stani
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ansam 2. 2. 2018 07:41

Prejavuje sa problém aj v núdzovom režime? Spustite Firefox v NÚDZOVOM režime a preverte, či problémy pretrvávajú:
- [SK:] Firefox - Pomocník - Reštartovať a zakázať doplnky
- [CZ:] Firefox - Nápověda - Restartovat se zakázanými doplňky
- Firefox je možné spustiť v núdzovom režime tiež podržaním klávesu shift pri jeho štarte.
Ak vám to v núdzovom režime funguje správne, tak to môže spôsobovať niektoré už nekompatibilné rozšírenie Firefoxu. Navrhujem všetky rozšírenia vypnúť a postupne ich zapínať (povoľovať) až kým nezistíte, ktoré to spôsobuje. Niekedy je treba vypnúť aj hardvérovú akceleráciu.
https://support.mozilla.org/cs/kb/%C5%9 ... em-reaaimu
Ansam
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod stani 2. 2. 2018 07:58

V Nouzovém režimu to funguje OK. Doplňky mám jen tři, postupně jsem je vypnul a těmi to není.
Jestli to nebude v nastavení config a ccs, jak jsme řešili zde.
Zajímavé také je, že to dělá jen na iDnes.
Upozornění administrátora: Odstraněn podpis odporující pravidlům fóra.
stani
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ansam 2. 2. 2018 09:21

Je tiež možné že vám zostal v profile Firefoxu zablokovaný súbor „parent.lock“. Najdite si priečinok s profilom Firefoxu a odstráňte súbor parent.lock. Vypnite Firefox. Firefox pri tomto nesmie bežať ani v procesoch! Potom skuste spustiť Firefox normálnym spôsobom.
===
Ak to nepomohlo, vytvorte si NOVÝ profil Firefoxu ako test pre kontrolu, či váš súčasný profil nie je príčinou tohoto problému. Ak váš súčasný profil nie je príčinou tohoto problému, prepnite sa po kontrole späť na ten pôvodný (asi default) profil.
- Windows - Spustiť (WIN+R) - a tu vypísať firefox.exe -p (alebo "C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe" -p)
http://imgbank.cz/images/2014/09/04/Fir ... l_novy.jpg
===
Ak zatiaľ nič nepomohlo, tak v prípade takýchto problémov spravidla pomôže "Obnova firefoxu": https://support.mozilla.org/cs/kb/obnov ... y-problemu Spustite firefox a potom:
[SK:] F10>Pomocník>Informácie pre riešenie problémov>Obnoviť Firefox
[CZ:] F10>Nápověda>Technické informace>Obnovit aplikaci firefox
http://imgbank.cz/images/2014/09/24/firefox_obnova.jpg
Ansam
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod stani 2. 2. 2018 09:27

Tak to právě zkouším s těmi doplňky znovu, a zdá se že to dělá uBlock Origin a opravdu zatím jen a pouze na iDnes...
Upozornění administrátora: Odstraněn podpis odporující pravidlům fóra.
stani
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod r34ktor 2. 2. 2018 11:07

Přidej si do dynamických pravidel toto:
Kód: Vybrat vše
* idnes.cz * noop

PS: Nezapomeň, že musí být povolen režim pokročilého uživatele, jak bylo diskutováno zde.
Knowledge is power
Greinerův poznatek o zhroucení: Důvod, proč se počítač zhroutil, je vždy za hranicí tvých znalostí.
r34ktor
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod stani 2. 2. 2018 17:13

Máš na mysli Vaše pravidla - Dočasná pravidla - Permanentní pravidla, ne? Jsem pokročilý uživatel mám zaškrtnuto.

No, tak to také bohužel nefunguje. :-( "Rozsypaný čaj" je tam pořád...
Upozornění administrátora: Odstraněn podpis odporující pravidlům fóra.
stani
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod r34ktor 4. 2. 2018 11:57

Otestoval jsem to na čistém profilu a opravdu vliv nemá. U mě se uvedený problém objevuje jen výjimečně, takže je obtížné zjistit, co ho způsobuje.

Obecně, pokud se některé stránky špatně parsují, tak pomáhá upravit následující předvolby v pokročilém nastavení uBlocku - suspendTabsUntilReady > true a ignoreScriptInjectFilters > true. Zkus.
Knowledge is power
Greinerův poznatek o zhroucení: Důvod, proč se počítač zhroutil, je vždy za hranicí tvých znalostí.
r34ktor
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod stani 4. 2. 2018 12:42

OK, díky, tak to (zatím) funguje. ;-)
Upozornění administrátora: Odstraněn podpis odporující pravidlům fóra.
stani
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod stani 14. 2. 2018 09:13

Jiný problém: na dalším PC (W7) po jeho zapnutí a kliknutí na Firefox se před jeho startem objevila hláška o aktualizaci. Bohužel ale nešťastnou náhodou došlo k vypnutí PC. Po jeho opětovném startu ale nejde Firefox vůbec spustit (viz příloha).
Jak to prosím co nejjednodušeji vyřešit? Nerad bych prováděl novou instalaci vč. všech uložení.

díky
Přílohy
FF.jpg
FF.jpg (24.69 ) Zobrazeno 7241 krát
Upozornění administrátora: Odstraněn podpis odporující pravidlům fóra.
stani
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ansam 14. 2. 2018 09:53

Stiahnite si OVERENÚ najnovšiu verziu Firefoxu 58.0.2 (SK, alebo CS) odtiaľto:
Kód: Vybrat vše
http://archive.mozilla.org/pub/firefox/releases/

Vypnite Firefox a vykonajte inštaláciu zo stiahnutej inštalačky.
O žiadne nastavenia pôvodného Firefoxu neprídete.
Ansam
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod stani 14. 2. 2018 10:12

Výborně, díky moc, už to zase běží. :-))
Upozornění administrátora: Odstraněn podpis odporující pravidlům fóra.
stani
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod stani 28. 2. 2018 09:58

Přenositelný formát dokumentu (PDF) - stálý problém. Jak už jsem psal v předchozí verzi FF, ale nyní se situace ještě zhoršila.

Nástroje - Možnosti - Obecné - Soubory a aplikace - Aplikace - Přenositelný formát dokumentu (PDF)
: nyní si můžu nastavit cokoli (vč. Vždy se zeptat), ale pokaždé to udělá automaticky jen jedno a to samé - dokument se uloží.
Já ale stále potřebuji aby se otevřel v prohlížeči (Použít Adobe Reader).
Upozornění administrátora: Odstraněn podpis odporující pravidlům fóra.
stani
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod r34ktor 28. 2. 2018 10:52

Možná došlo z nějakého důvodu k poškození příslušného souboru s konfigurací. Zkus ho resetovat.

Postup:
  1. Otevři about:support > Složka profilu > Otevřít složku
  2. Ukonči Firefox
  3. Smaž soubor handlers.json v otevřené složce profilu (pro jistotu doporučuji vytvořit zálohu celé složky)
  4. Spusť Firefox
  5. Znovu nastav přiřazení akcí jednotlivým typů souborů
Knowledge is power
Greinerův poznatek o zhroucení: Důvod, proč se počítač zhroutil, je vždy za hranicí tvých znalostí.
r34ktor
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod stani 1. 3. 2018 09:32

Díky moc, už to zase funguje. :-)
Upozornění administrátora: Odstraněn podpis odporující pravidlům fóra.
stani
Junior
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků