Špatné kódování odchozí zprávy

Online komunikátory, VoIP, webové prohlížeče, e-mailové klienty

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod PetrGa 4. 12. 2018 09:43

Dobrý den
Potřeboval bych trochu pomoci. Budu vděčný za jakoukoliv pomoc.

Používám Thunderbird, kde mám přidáno více emailů(soukromý, pracovní atp.).
Jeden z emailů mám u Yahoo. Když napíšu zprávu v TB v tomto Yahoo, tak ten, komu zpráva přijde, ji má se špatným kódováním.
Pokud tomu samému napíšu ze stránky mail.yahoo.com, tedy přímo z prohlížeče, tak pak jakýkoliv příjemce dostane zprávu s českou abecedou v pořádku.

Problém tedy musí dělat TB. Zvláštní je, že účty u gmailu, nebo seznamu, rozhozeny přes TB nejsou. Pouze Yahoo.

Samozřejmě, že TB rozhodí i historii zprávy. Takže když mi někdo pošle zprávu, přečtu si ji v TB v pořádku. Když mu odpovím přes TB, tak on svou zprávu už dostane zase rozhozenou(spolu i s tou mou).

V TB jsem zkusil rovněž nový profil s yahoo účtem. Problém je furt ten stejný.

Má někdo nápad, jak toto vyřešit?

Děkuji
Petr
PetrGa
Junior

Odeslat příspěvekod Ansam 4. 12. 2018 11:07

Myslím si, že chyba bude u príjemcu. Pošlite ti mi nejaký pokusný email s diakritikou z Yahoo.
Ansam
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PetrGa 4. 12. 2018 11:23

No to nevím. Protože z jiných mejlů(gmail/seznam) ti příjemci mají kódování v pořádku. Pouze z toho Yahoo a přes TB. Pokud pošlu mejl přes web, tak je kódování ok.

Zde je ukázka písmen žščř (����) -bez závorek
PetrGa
Junior

Odeslat příspěvekod Ansam 4. 12. 2018 11:43

Email mi z Yahoo do Thunderbirdu dorazil s popisovanou chybou:

Obrázek

Takže to nebude chyba na strane príjemcu.

-- 4. 12. 2018 11:57 --

Vyskúšajte toto:

Obrázek
Ansam
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PetrGa 4. 12. 2018 12:27

V tomto nastavení jsem teď vyzkoušel všechno, ale výsledek je ten samý. Pořád to dělá ty stejné znaky "dz".

Navíc tam nemám to, co je v tom červeném rámečku. Mám tam toto.
Přílohy
Výběr_013.png
Výběr_013.png (51.44 ) Zobrazeno 4073 krát
PetrGa
Junior

Odeslat příspěvekod soban 4. 12. 2018 13:35

Prostě Yahoo musí do správy zasahovat....

Reklamuj to v Yahoo.

Jinak do Yahoo to posíláš přes jejich server a nebo nějaký jiný? Skus změnit smtp server.

Taky můžeš skusit mail podepsat a pak zjistíš zda se v tom někdo vrtal a podpis nebude sedět.

Taky si přes yahoo můžeš poslat správu sám sobě a skouknout jak se odlišuje odeslaná správa s tou přijatou když si dáš zobrazit zdrojový kod té správy.
/----------------------------------------\
| Petr Šobáň |
| Olomouc |
\----------------------------------------/
soban
Pokročilý

Odeslat příspěvekod blmrtin 4. 12. 2018 13:39

Carpe diem
blmrtin
Junior

Odeslat příspěvekod soban 4. 12. 2018 17:35

Tak není co řešit.

Problém je na straně Yahoo a příjemce zmršených správ bych odkázal na Yahoo.
/----------------------------------------\
| Petr Šobáň |
| Olomouc |
\----------------------------------------/
soban
Pokročilý

Odeslat příspěvekod PetrGa 7. 12. 2018 13:54

Děkuji všem za váš čas mi pomoci.
Pomohla rada od BlMarina. Je obsažena v odkaze a dovolím si ji tady přeložit pro druhé.

Nástroje(ve Win)/Úpravy(v Lin) -> Předvolby.
Karta Rozšířené(napravo) a podkarta Obecné(úplně nalevo).
Dole je pak tlačítko Editor Předvoleb. Kliknout na něj, vyskočí nové okno, kde je třeba potvrdit Varování.
Pak kliknout na tlačítko Beru na vědomí. Vyskočí nové okno, kde se zadá do řádku nahoře mail.strictly_mime.
A v řádku mail.strictly_mime se přepne hodnota na True(stačí poklikat na řádek).
Zavřít okna a mělo by již fungovat vše jak má.
PetrGa
Junior

Odeslat příspěvekod MOJE JMÉNO 24. 2. 2020 19:57

Tomu se říká doslova rada nad zlato ! Super. Moc díky, je po problému.
MOJE JMÉNO
Kolemjdoucí


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků