padání her a aplikací na plochu

Antivirové programy, firewally, viry, spyware, aktuální hrozby

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod chockolocko 5. 3. 2016 09:13

Dobrý den,už několik dní mám problém že mi každá aplikace/hra padají na plochu,i třeba při psaní na webu musím vždy kliknout abych mohl pokračovat myslím že každou půlminutu/minutu mi to spadne...na foru jsem četl že musím přiložit log tak tady jsou:
FRST.txt http://pastebin.com/NVjRQJ5K
addition.txt http://pastebin.com/PTDCQs4L
Naposledy upravil chockolocko dne 5. 3. 2016 09:52, celkově upraveno 2
chockolocko
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod mople71 5. 3. 2016 09:19

Dej sem FRST logy viz: viewtopic.php?f=927&t=1114415
mople71
Taťka moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mople71 5. 3. 2016 16:22

Krok #1:

Obrázek Zapni si prosím nástroj Obnovení systému.
Obrázek Aktualizuj Flash Player, pokud jej nutně nepotřebuješ, odinstaluj jej - bezpečnostní díra.

Obrázek Odinstalace aplikací:

  • Stiskněte kláv. zkratku Obrázek + R, do textového pole zadejte:
  • V seznamu aplikací prosím nalezněte a odinstalujte tyto aplikace:
    Bonjour


Krok #2:

Obrázek FRST - fix:

  • Otevřete Poznámkový blok.
  • Do něj vložte následující skript:
    Kód: Vybrat vše
    Start
    CreateRestorePoint:
    CloseProcesses:

    Task: {1F96EC9C-6291-4C2C-9B2A-6AF2B3AD6000} - System32\Tasks\WINshell Event Notification => C:\Users\KONTRA~1\AppData\Local\Temp\SBCint2.exe <==== ATTENTION
    Task: {C7701396-3622-4FA8-91F0-05421ADFB614} - \Update\cryptex -> No File <==== ATTENTION
    Task: {E954E6AE-695F-4BC8-BA0D-901CAC10C3D8} - System32\Tasks\WINshell Event Logging => C:\Users\KONTRA~1\AppData\Local\Temp\Dscp1.exe <==== ATTENTION

    HKLM\...\Run: [iTunesHelper] => C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe [169768 2015-04-06] (Apple Inc.)
    HKLM\...\Policies\Explorer: [HideSCAHealth] 1
    HKU\S-1-5-21-3631145020-3224763176-4093947856-1001\...\MountPoints2: {fbdf364a-e361-11e4-9eee-806e6f6e6963} - D:\Autorun.exe
    HKU\S-1-5-18\...\Policies\Explorer: [HideSCAHealth] 1
    S3 xhunter1; \??\C:\Windows\xhunter1.sys [X]
    Folder: C:\ProgramData\E1864A66-75E3-486a-BD95-D1B7D99A84A7

    EmptyTemp:
    REG: reg delete HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\IPSec\Policy\Local /f
    REG: reg add HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\IPSec\Policy\Local /f
    RemoveProxy:
    CMD: bitsadmin /reset /allusers
    CMD: netsh advfirewall reset
    CMD: netsh advfirewall set allprofiles state ON
    CMD: ipconfig /flushdns
    CMD: netsh winsock reset catalog
    CMD: netsh int ip reset c:\resetlog.txt
    CMD: ipconfig /release
    CMD: ipconfig /renew
    CMD: netsh int ipv4 reset
    CMD: netsh int ipv6 reset
    CMD: msiexec /unreg
    CMD: msiexec /regserver
    CMD: winmgmt /verifyrepository
    REG: reg delete HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg /f
    REG: reg add HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg /f
    End
  • Textový soubor uložte na Plochu pod názvem:
  • Ujistěte se, že FRST i fixlist jsou uloženy na Ploše (musí být ve stejném umístění).
    Obrázek
  • Klikněte na FRST na Ploše pravým tlačítkem a zvolte možnost: Obrázek Spustit jako správce.
  • V něm klikněte na tlačítko Obrázek
  • Vyčkejte, až FRST zpracuje požadovaný skript a odsouhlaste restart OS.
  • Po restartu se na Ploše vytvoří fixlog, jehož obsah prosím vložte do následujícího příspěvku.


Krok #3:

Obrázek AdwCleaner - fix:

  • Klikněte na AdwCleaner na Ploše pravým tlačítkem a zvolte možnost: Obrázek Spustit jako správce.
  • Klikněte na Obrázek
  • Po dokončení skenu klikněte na tlačítko Obrázek
  • Odsouhlaste restart OS.
  • Po restartu se objeví log, jehož obsah prosím vložte do následujícího příspěvku.
Administrátor fóra MobilMania.cz a moderátor fóra Živě.cz
Pokud neodpovím do dvou dní, připomeňte se.
mople71
Taťka moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod chockolocko 5. 3. 2016 20:47

asi hodinu po tom co jsem udelal tohle téma tak to už přestalo ale stejně jsem ted udělal radši to co jsi napsal ale tím to zase zacalo,
tady mas první fixlog z toho FRST
http://pastebin.com/mVMX6v8m
ted udělám to další a postnu to sem

-- 5. 3. 2016 22:06 --

tady je i ten adw cleaner http://pastebin.com/nCFGvQZx
porad to pokracuje to padani na plochu
chockolocko
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod mople71 5. 3. 2016 21:16

To vypadá dobře.

Krok #1:

Obrázek Zoek - fix:

  • Stáhněte si Zoek a uložte jej na Plochu.
  • Dočasně vypněte rezidentní ochranu antiviru.
  • Klikněte na Zoek pravým tlačítkem a zvolte možnost: Obrázek Spustit jako správce.
  • Jakmile se aplikace načte, do prázdného textového pole vložte následující skript:
    Kód: Vybrat vše
    autoclean;
    drivers-services-list;
    startupall;
    filesrcm;
  • Ujistěte se, že je zvolena položka Scan All Users a klikněte na tlačítko Run script.
  • Po dokončení skenu (případně po restartu) se zobrazí log zoek-results, jeho obsah prosím vložte do svého příspěvku.
    Obrázek Pokud se log nezobrazí sám od sebe, najdete jej v rootu domovského oddílu
    (obvykle C:\zoek-results.log).
Administrátor fóra MobilMania.cz a moderátor fóra Živě.cz
Pokud neodpovím do dvou dní, připomeňte se.
mople71
Taťka moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod chockolocko 5. 3. 2016 21:46

http://pastebin.com/9QW3yaN2 tady je ten zoek :)

-- 5. 3. 2016 22:59 --

takze ted co? to uz ma byt konec? protoze to porad pada...
chockolocko
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod mople71 5. 3. 2016 22:27

To není konec. Krok 2 je ideální nechat běžet přes noc, ale můžeš u něj normálně pracovat. ;)

Krok #1:

Obrázek Zoek - fix:

  • Stáhněte si Zoek a uložte jej na Plochu.
  • Dočasně vypněte rezidentní ochranu antiviru.
  • Klikněte na Zoek pravým tlačítkem a zvolte možnost: Obrázek Spustit jako správce.
  • Jakmile se aplikace načte, do prázdného textového pole vložte následující skript:
    Kód: Vybrat vše
    olfeabkoenfaoljndfecamgilllcpiak;chr
    silentrunners;
  • Ujistěte se, že je zvolena položka Scan All Users a klikněte na tlačítko Run script.
  • Po dokončení skenu (případně po restartu) se zobrazí log zoek-results, jeho obsah prosím vložte do svého příspěvku.
    Obrázek Pokud se log nezobrazí sám od sebe, najdete jej v rootu domovského oddílu
    (obvykle C:\zoek-results.log).


Krok #2:

Obrázek Malwarebytes Anti-Malware:

  • Stáhněte si MBAM.
  • Spusťte, odsouhlaste podmínky a aplikaci nainstalujte.
    Obrázek Na poslední stránce instalátoru odstraňte zatržítko u položky Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes Anti-Malware Premium.
  • Spusťte aplikace a vyčkejte, než úspěšně aktualizuje svou databázi.
  • Na horní líště se přepněte do záložky: Obrázek
  • Zvolte možnost Vlastní sken a klikněte na Konfigurovat sken.
  • V konfiguraci zatrhněte všechny disky/diskové oddíly a volby skenu upravte dle obrázku níže:
    Obrázek
  • Klikněte na Skenovat nyní a mějte strpení - sken může trvat několik hodin.
  • Po dokončení skenu klikněte na tlačítko Obrázek
  • Log uložte a jeho obsah prosím vložte do následujícího příspěvku.
  • Všechny nálezy přesuňte do karantény a aplikaci zavřete.
Administrátor fóra MobilMania.cz a moderátor fóra Živě.cz
Pokud neodpovím do dvou dní, připomeňte se.
mople71
Taťka moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod chockolocko 5. 3. 2016 22:52

tady je ten druhej zoek : http://pastebin.com/NAJ7Dxzs
chockolocko
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod chockolocko 6. 3. 2016 10:47

http://pastebin.com/D7wC8vnD tady je i ten scan mbam nic to do karanteny nedalo
chockolocko
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod chockolocko 6. 3. 2016 13:35

kolik těch kroku jeste bude? protoze porad nic nezabralo
chockolocko
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod mople71 6. 3. 2016 19:07

Malware už tam není, kouknem na OS.


Krok #1:

Obrázek SFCLog:

  • Stáhněte si SFClog.
  • Uložte a obsah archivu vyextrahujte na Plochu.
  • Na skript jménem sfcl klikněte pravým tlačítkem a zvolte možnost: Obrázek Spustit jako správce.
  • Nechte skript pracovat.
  • Po dokončení skenu zobrazí log, jehož obsah prosím nahrajte na PasteBin a odkaz vložte do následujícího příspěvku.
  • Skript zavřete.


Krok #2:

Obrázek FRST - sken:

  • Klikněte na FRST na Ploše pravým tlačítkem a zvolte možnost: Obrázek Spustit jako správce.
  • Ujistěte se, že je zatržítko u následující položky: Obrázek
  • Klikněte na Obrázek
  • Po dokončení skenu FRST zobrazí dva logy, jejichž obsah prosím vložte do následujícího příspěvku.
Administrátor fóra MobilMania.cz a moderátor fóra Živě.cz
Pokud neodpovím do dvou dní, připomeňte se.
mople71
Taťka moderátor
Uživatelský avatar


Odeslat příspěvekod chockolocko 6. 3. 2016 22:09

ted to zase prestalo na chvily
chockolocko
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod chockolocko 7. 3. 2016 12:05

potom co jsem to vcera vecer vypnul a dneska rano zapnul zase to zacalo,vzdy kdyz mi to spadne na plochu v pravo nahore v rohu se napise D-SUB
chockolocko
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Milanr1 7. 3. 2016 14:16

Nesdělil jsi hw sestavu.
Předpokládám, že se jedná o běžný stolní herní PC:
chockolocko píše:hra padají na plochu

nikoliv NB.
Máš připojený monitor do portu D-sub?
Jaký typ monitoru?
Používáš nějaký nástroj pro nastavení monitoru, který se spouští automaticky po přihlášení do Tvého profilu?
Jaká hláška se objeví v Systémovém|Uživatelském logu v tomto okamžiku?
chockolocko píše: kdyz mi to spadne na plochu
Milan
Milanr1
Pokročilý
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků