PC sestava od KineCZeka

Rady a tipy pro výběr počítačové sestavy (konfigurace, nekompatibilita)

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod tracnik 27. 7. 2014 13:43

Rád bych tímto ohlásil, že jsem se zařadil do početné skupiny spokojených klientů, kterým poskytl své erudované služby KineCZek.
Nejdřív musím říct, že mě mile překvapila rychlost, s jakou odpověděl na můj osobní vzkaz zde na fóru... a to jsem ho psal někdy kolem 10. hodiny večer. Dále na mě udělal skvělý dojem jeho osobní a seriózní přístup. Důkladně se mě vyptal jak bych si sestavu představoval, na co ji budu používat a tak. Už tehdy došlo i mně naprostému amatérovi, že jsem narazil na skutečného odborníka, pro kterého je navíc otázkou cti poskytnout co nejkvalitnější služby. A to mohu srovnávat s jinými "profesionály", kteří se živí poskytováním služeb v oblasti IT.
Dalším velkým plusem je rychlost s jakou KineCZek jedná. V úterý jsem poslal objednávku, ve středu zaplatil a v sobotu už jsem měl počítač doma. A to ještě nastal problém ze strany dodavatele komponentů, protože poslali základní desku v revizi 2, což jsem samozřejmě neměl tušení, co znamená, ale KineCZek mi vysvětlil, že je to prů**r. Už jsem si říkal: a jéjej, bůhví jak dlouho to teď bude trvat, ovšem jak se ukázal KineCZek má v daném obchodě dobré kontakty a vše bylo záhy vyřízeno a jak jsem psal již výše, počítač byl už v sobotu u mě.
I předání proběhlo naprosto v pohodě přesto, že to měl KineCZek asi 200km daleko. Profesionální a zároveň pohodový přístup se projevil i tehdy.

Nechtěl jsem LN ani ULN sestavu a přesto počítač běží tak tiše, že neslyším takřka vůbec nic. Mám za to, že ULN sestavy už asi musí pohlcovat zvuk nebo tak něco ;-)