Ps/Il + Hry, 20 000kč bez monitoru, classic

Rady a tipy pro výběr počítačové sestavy (konfigurace, nekompatibilita)

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod osek64 17. 1. 2017 22:05

POZADAVEK (NE)HLUCNOSTI - classic
UCEL PORIZENI SESTAVY - Photoshop/Ilustráto (pouze 2D) + Hry
FINANCNI LIMIT - 20 000
OPERACNI SYSTEM - kupuji současně (v ceně)
SESTAVITE SI PC SAMI? - ne
TAKTOVAT : pouze pokud to pomůže (nemám s tím žádné zkušenosti )
MONITOR: vlastním Ezio CS270
KUPUJETE I PERIFERIE, NEBO JEN HOLOU SKRIN? - Čtečka karet pro SDHC,CF, XQC...
RAM: 8-16GB ( jsem ochoten začít níže a dokoupit )
GRAFIKA : Nvidia
DISK: SSD(min 120GB) + HDD (min1T)
PROCESOR : Intel core I-6 ??
Dobrý den,

rád bych pořídil nový Pc, jak pracovní (Jsem fotograf ) tak na hraní i "dnešních" her
nedělám videa, či 3D ilustrace.
co se týče sestavy, určitě budu potřebovat min 8GB Ram, ale rád bych to později zvětšil na 16GB.
určitě SSD min 120GB, ale ideální by bylo okolo 250GB + HDD min 1T.
Rád bych si pořídil co nejlepší grafickou kartu, asi NVidiu GTX1060, ale pokud to nebude cenově možné, jsem ochotný jít níže, nebo pro zatím použít starší GTX 660 a pořídit lepší později.
Co se taktování týče, nemám s tím žádné zkušenosti a netuším jak hodně se to vyplatí.
U processoru mi bylo doporučeno jít rovnou po Intelcore I-7, ale opět se v tom sám úplně nevyznám a rád bych proto radu zdali se to vyplatí,nebo je lepší pořídit třeba I-5 s vyššímy GHz apod.

Každá rada dobrá a předem za ně děkuji O:-)

Pokud poruším nějaké pravidlo, předem se omlouvám (je to můj první příspěvek) a jsem ochoten jí okamžitě opravit :)
osek64
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Foxik88 18. 1. 2017 14:39

duležita otázka živí tě to pc?? můžeš bez něho být 30 dní???
Foxik88
Junior

Odeslat příspěvekod dockalacek 18. 1. 2017 17:36

Nejsem Fotošopař, ale pokud má být v těch 20 tisíc i OS, tak to nebude žádná hitparáda.

https://www.alfa.cz/basket.php?items=_2 ... NH01368101