Herní PC do 35,000 Kč

Rady a tipy pro výběr počítačové sestavy (konfigurace, nekompatibilita)

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod Rikisaurus 3. 7. 2017 23:17

Zdravím všechny! :)

Předem upozorňuji, že jsem spíše amatér, co se počítačů týče. Prosím o notnou dávku trpělivosti.
Ráda bych si při příležitosti stěhování dala dohromady nový PC, poprosila jsem o pomoc své dva kamarády a nakonec se mi u toho akorát pohádali (odkazy na jejich sestavy přiložím na konec příspěvku) a proto se obracím s radou o pomoc sem.

- Požadavek (ne)hlučnosti: Byla bych ráda, kdyby byl počítač co nejméně hlučný, budu mít na pokoji spolubydlící a občas se u hraní zapomenu dlouho do rána a nerada bych rušila. Nemusí být úplně nehlučný, ale takové to "něco na pozadí" při čem bez problémů usnete aspoň.
- Účel pořízení sestavy: Účel je převážně hraní her, občasně na počítači plánuji dělat i něco do školy, ale nemělo by to být nic složitějšího než textové dokumenty případně nějaké tabulky. Ve volném čase se věnuji fotografování a proto bych ráda, aby také nebyl problém otevřít v počítači Photoshop a lehce fotky upravit. (vyjádřeno v procentech jak bylo uvedeno v pravidlech bych řekla tak 70% hraní, 20% úprava fotek a 10% škola)
- Finanční limit: Můj finanční limit je 35 000 Kč včetně DPH. Potřebovala bych ale, aby do této ceny byl započítán i monitor. Ostatní periferie mi budou zůstávat ze staré sestavy.
- Operační sytém: Mám již z dřívějška pořízenou digitální verzi Win10 Home. Netrvám na tom, aby v sestavě byl tento systém, ale přeci jen by mi to ušetřilo nějaké peníze a také už s ním mám nějaké zkušenosti a na něco jiného by se mi moc zvykat nechtělo.
- Sestavíte si PC sami?: Nejpohodlnější by pro mě bylo objednat si všechny části PC z internetového obchodu czc.cz a nechat si ho i přímo tam sestavit. Avšak pokud má někdo nějaké zkušenosti, proč se právě na tento eshop neobracet a nebo proč se raději obrátit na jiný, tak si ráda nechám poradit.