"Oprava " pevného disku notebooku

Pevné disky, CD, DVD a BR mechaniky, USB flashdisky, paměťové karty a další

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod Víťa1 29. 3. 2017 16:47

Zravím
Potřeboval bych "opravit" pevný disk který má asi chybné fizické sektory, neexistuje nĕjaký formátovací program který to dokáže ? díky
Promiňte mi. takové triviální otázky ale jsem samouk a androidí embryo Mám WIN8.1
Víťa1
Junior

Odeslat příspěvekod Juwa2 29. 3. 2017 17:08

Juwa2
Junior

Odeslat příspěvekod soban 30. 3. 2017 00:22

Nic takové neexistuje.

Prostě fyzicky poškozený HDD doma neopravíš....

Pouze pokud má HDD ještě záložní sektory tak jde FW donutit je použít místo vadného sektoru - (tím že budeš do vadného sektoru zapisovat a číst).
/----------------------------------------\
| Petr Šobáň |
| Olomouc |
\----------------------------------------/
soban
Pokročilý

Odeslat příspěvekod jackbrno 30. 3. 2017 05:59

Víťa1 píše:Zravím
Potřeboval bych "opravit" pevný disk který má asi chybné fizické sektory, neexistuje nĕjaký formátovací program který to dokáže ? díky

Ne, fyzicky vadné sektory opravdu SW opravit nedokáže.
jackbrno
Junior

Odeslat příspěvekod K8 30. 3. 2017 08:31

ale chkdsk dokáže vadné sektory označit, aby se nadále nepoužívaly
K8
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Honzax 30. 3. 2017 10:17

Samozrejme ze "opravit" lze. Schvalne to davam do uvozovek, fyzicky jiste ne, ale ty sektory jdou premapovat a pokud se nebudou dale mnozit, neni moc duvod si z toho delat velkou hlavu. Pouzij program HDD Regenerator od Dmitriyho Primochenka. Nic lepsiho asi nesezenes.
Honzax
Junior

Odeslat příspěvekod Víťa1 30. 3. 2017 14:06

To je mi jasné že takový program nemůže existovat aby opravoval fyzické chyby na plotnách :-) jinak díky za typ, nějaké video jsem zhlédl na youtube a tam je popisována instalace cracku tohoto programu, ale o to mi nejde mě jde o toto jestli je nějaká trial verze která by šla nabotovat z flešky nebo DVD? díky