Zdravím
Mám excelovcký dokument, kde po úpravě obsahu automaticky uložím dokument do určené složky ve formátu .pdf, vytisknu ve správném počtu kopií na tiskárně a zároveň se vytvoří emailová zpráva. V emailové zprávě je příloha právě dokument .pdf, adresát je emailová adresa v jedné z buněk a v textu zprávy je obsah, který je také v konkrétní buňce dokumentu.
Vytvořím tak objednávku, kterou automaticky zadministruji a rozešlu na dodavatele. Jenže musím používat správný formát firemního dokumentu, který má mimo jiné složitou patičku s adresami provozoven, kontakty, bankovními účty a podobně, což se mi nepovedlo naformátovat do patičky excelu. Také trochu bojuji s objednávkou, která má více než jednu stránku.
Poslední dva problémy umím vyřešit objednávkou ve wordu. Zde ale neumím přepsat VBA kód, protože v něm se odkazuji na adresy buňěk a ty ve wordu nemám. Nemáte někdo podobné řešení, nebo jinak neporadíte?