Přebarvení 3D obrázků

Nástroje pro uměleckou i technickou grafiku, DTP, CAD

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod ZivotsRS 26. 12. 2015 11:39

Dobrý den a ahoj,
prosím o radu stran přebarvení 3D obrázků:

Mám sérii vektorových 3D postaviček, ale jsou černobílé a já bych je chtěla dostat do barvy.
Po jednotlivých kouscích to postupným protáhnutím přes OpenOffice 4.1.2, Microsoft Office 2010 a GIMP dotáhnu až do cílené barevnosti, ale určitě to jde i jednodušeji. Nehledě na to, že tam, kde se nějakým způsobem dotýkají, nevím, jak bych je oddělovala (tedy krom vyjmutí nebo gumování).

Napadne vás něco, co by mi mohlo pomoci?

Předem děkuji za každou radu.
Vendulka
Prosím, normálně mi tykejte :)
A druhé prosím - vemte na vědomí, že jsem nefalšovaný laik, takže si představte, že cokoliv vysvětlujete, vysvětlujete své babičce :D
ZivotsRS
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod karlos00x 26. 12. 2015 12:45

ukaz nam tady jeden obrazek zdroj i cil.
Upgrade který má smysl: SSD. Zažijete svižný počítač.
karlos00x
Pokročilý

Odeslat příspěvekod ZivotsRS 26. 12. 2015 13:52

karlos00x píše:ukaz nam tady jeden obrazek zdroj i cil.


Předvedu obrázek (stažené jsou z německého webu 3D AGENTUR, jsou volně k užití).
Jde mi o to, jak přebarvit postavičky, abych zachovala efekt prostoru.
Přílohy
boot-1015405_1920.jpg
Vendulka
Prosím, normálně mi tykejte :)
A druhé prosím - vemte na vědomí, že jsem nefalšovaný laik, takže si představte, že cokoliv vysvětlujete, vysvětlujete své babičce :D
ZivotsRS
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod rr-zz 10. 4. 2016 17:23

tak běžnými nástroji v grafických programech to jde celkem dobře a postupů je víc..