dragonzpuff píše:Blahopřeji - našla jsi "viníka".
Škoda, že jsi na začátku neuvedla všechny skutečnosti (výměna routeru).
Přilož nastavení sítě LAN ( zapojený NAS, TV, a 2x PC) z routeru ZTE - vyber
LAN client stav
No, nenašla.
Pořád to nefunguje.
LAN 1 - LAN4 jsou NAS, PC, PC, TV
IP adresy dneska 10.0.0.8, .5, .3, .7
-- 1. 8. 2018 22:32 --r34ktor píše:Zapni si na routeru podrobné logování stavu (viz manuál stana 101) a sleduj, co se děje, pokud se snažíš přihlásit do administrance NASu. Mohla bys tam nalézt vodítko k původci problému.
No, brácha říká, že důležité nejsou Warningy, ale jen Errory (proto nebere vážně Warning ministra zdravotnictví a kouří).
Tady jsou:
2018-08-01T22:16:55Z [Error] Web get fail.(objname: OBJ_WORKMODE_ID identity: IGD iRet: 105)
2018-08-01T22:17:42Z [Error] get view failed VID(DSLLine) VN(DEV.DSL.LINE2) Err(-5)
2018-08-01T22:17:42Z [Error] Web get fail.(objname: OBJ_DSLINTERFACE_ID identity: IGD.WD1.LINE1 iRet: -14)
2018-08-01T22:17:53Z [Error] get view failed VID(DSLLine) VN(DEV.DSL.LINE2) Err(-5)
2018-08-01T22:17:53Z [Error] Web get fail.(objname: OBJ_DSLINTERFACE_ID identity: IGD.WD1.LINE1 iRet: -14)
Jenže on to přece jen může být ten NAS, protože z jednoho, ethernetovým kabelem připojeného PC, se do druhého PC po kabelu dostanu.
Myslím, že kdyby to bylo v modemu, nemohlo by fungovat ani tohle.
Ale kupovat jiný NAS se mi kvůli ověření téhle teorie nechce.
Tak jsem zase kde jsem byla...