zapojení dsl

Routery, AP, switche, huby, ethernet

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod FrancekRnK 12. 9. 2015 15:32

Dobrý den,
Před několika lety jsme si pořizovali internet od o2 adsl.
Potřeboval bych od vás radu ohledně zapojení kabelu. Přivod mam v přízemí tam to mam na pojené na kabel který vede do patra,(viz. foto)

Obrázek


delka kabelu cca 15m. tam to mam zapojený do tel. krabice (která je volně položená na zemi) a od té krabice do modemu(takto mě to zapojili od o2) . Vzhledem ktomu že "přívod" je v přízemí a doccela ve vlhkem prostředí tak mam dojem že tomu bílému kabelu který vede do patra nedělá ta vlhkost dobře. "Poslední dobou" internet krátkodobě vypadává, řešil jsem to s technikem od o2 a kničemu kloudnému nepřišel.
Jsem se chtěl zeptat jestli by nebylo lepší přímo k tomu přívodu v přízemí zapojit rovnou tu tel.krabičku a od ní vést tel. kabel přímo do modemu.
Případně jiné řešení které by bylo ku prospěchu.

Děkuji.
FrancekRnK
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod soban 12. 9. 2015 20:48

Panebože co to tam máš za bordel?????

Asi by bylo vhodné natáhnout nový poctivý kabel přímo ze skříně od O2.

Co tam vůbec jsou za kabely, jsou to UTP?

Asi bych koupil UTP kabel CAT3 a natáhl přímo od skříně O2 až do pokoje.

Kroucená dvoulinka je kroucená dvoulinka.

Protože může blbnout i ta propojka co máš v té krabici nebo může být kabel někde zlomenej.

Jinak pokud do kabelu neteče tak by to mělo být OK.
/----------------------------------------\
| Petr Šobáň |
| Olomouc |
\----------------------------------------/
soban
Pokročilý

Odeslat příspěvekod surgerko 26. 5. 2016 20:50

Dobrý deň,
chcem Vás poprosiť o pomoc a radu..

Nasťahoval som sa do RD.. ja som mal v byte pôvodne len LTE možnosť cez mobilný internet - takže som doma využíval toto(ASUS 4G-N12, modemový LTE router Wireless-N300).. https://www.asus.com/sk/Networking/4GN12/