FTP propojeno s UTP - jde to ?

Routery, AP, switche, huby, ethernet

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod Anča001 5. 1. 2018 17:50

Dobrý den,
potřebuji přemístit počítač na druhou stranu bytu a s tím je spojeno i prodloužení síťového kabelu. Teď vypadá zapojení takto: anténa (na střeše) - kabel FTP - "zesilovač" či co to je - PC. Kabel FTP potřebuji prodloužit o 15 metrů. Koupila jsem RJ45 spojku a 15m dlouhý UTP kabel. Spojku jsem dala mezi FTP a UTP (zesilovač až na konec, mezi UTP a PC), bohužel někde je chybka, internet nikde.

Máte někdo radu co s tím? Výkonnější zesilovač? Jinak propojit?
Nesnižuje takovéto propojení rychlost internetu?
Router nechci!!!

Jsem amatér, co vím a co jsem koupila tak pouze na radu googlu a prodavače...

Předem díky za rady!
Anča001
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Kledr 5. 1. 2018 18:27

Dobry den, to nebude zesilovac ale poe na stp kabelu. Nicemu to nevadi, klidne tu krabicku nechte (je to i lepsi z hlediska napajeni) na puvodnim miste. Odpojte kabel mezi tou krabickou a PC a pripojte tam novy/delsi. Za predpokladu ze cela delka kabelu od PC po antenu na strese nebude vic nez 100 metru. Vam to bude fungovat.

Br
Kledr
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Anča001 5. 1. 2018 18:49

Díky za radu.
Vyzkoušeno: nový 15m kabel přidán mezi PoE a PC (celkově od antény k PC je to tak 25m) - ale nic, bez internetu.
Že by byl vadný ten nový kabel či spojka? Sice jsem je dneska koupila, ale... Dá se to nějak ověřit?
Anča001
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Kledr 5. 1. 2018 19:06

Spojka by nemela byt ani treba. Mate ten poe injektor spravne? Zasuvka oznacena poe by mela byt smerem k antene. Kdyz se podivate na kabel ze strany konektoru, mate barvu kabelu serazenou na obou koncich stejne? Nebo prohozene? Je nejake cislo modelu na te krabicce?
Kledr
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Anča001 5. 1. 2018 19:54