Nefunkční domací síť

Routery, AP, switche, huby, ethernet

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod Lexter23 22. 3. 2018 15:27

Dobrý den,
prosím o rad.
Mám router od UPC a z něho mi vede kabel do switche TLSG105 a z něho jednotlivé kabely do jednotlivých zásuvek v bytě. Píše mi to chybu nastavení IP adresy u adapterů. Když jsem se chtěl připjit k nastavení switche, kde výrobce píše, že je na adrese 192.168.1.1 tak se nemůžu dostat ani tam. Switch jsem připojil přímo k PC.


Doteď jsem fungoval na kabelu přímo z PC do routru od UPC.
Lexter23
Junior

Odeslat příspěvekod Chipoun 22. 3. 2018 17:59

Ten switch není managovatelný a tak nemá žádnou IP.

Kabel který vedl do počítače jsi dal do switche a z jiného portu switche vede kabel do počítače?

Zkusil jsi restartovat modem UPC?
Chipoun
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Lexter23 22. 3. 2018 18:24

Restart jsem zkoušel.
Puvodní zapojení bylo kabelem do routru UPC. Nově má byt kabel z PC do zásuvky, která je připojená na switch a ze switche do routru od UPC.
Lexter23
Junior

Odeslat příspěvekod soban 22. 3. 2018 20:19

Prostě nemáš na PC nastavenou IP napevno? Nastav získat z DHCP.
/----------------------------------------\
| Petr Šobáň |
| Olomouc |
\----------------------------------------/
soban
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Milanr1 22. 3. 2018 20:31

Lexter23 píše: kabel z PC do zásuvky, která je připojená na switch a ze switche do routru od UPC.

To je standardní zapojení LAN.
Nesdělil jsi typ routeru ani port routeru, do kterého je zapojen UTP ze switche.
Předpokládám, že:
1) v routeru běží DHCP server?
2) v OS je spuštěn DHCP klient?
Co s tím?
Zkontroluj porty a kabely.
Milan
Milanr1
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lexter23 23. 3. 2018 18:22

Tak problém opraven. Chyba na třetim pinu v zásuvce. Holt ty samořezné konektory nic moc.
Díky všem za rady.
Lexter23
Junior


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků