Díky za upřesnění!
MB Gigabyte GA-970A-DS3P má kaskádu chlazenou mizerně a ještě hůře chipset.
V logu máš popsanou hw závadu.
Naneštěstí z toho nelze zjistit, o co se konkrétně jedná.
Může se ovšem jednat o chybné ovladače (OS to nerozezná) nebo jen zničený log v důsledku chyby NTFS.
Nemáš připojený externí HDD/USB?
Nemáš nastavenou automatickou synchronizaci z nějakým externím serverem (chybně nazývaným "Cloud"*)?
Nebo povolené hlášení do MS?
Co s tím?
1) Ukonči veškerý sw včetně MS WU.
Zkontroluj z Admin konzole cmd|PS, zda není OS zombií v botnetu:
- Kód: Vybrat vše
sc stop bits
sc stop wuauserv
netstat -b
Existuje nějaké připojení do internetu?
Pokud ano: jaké konkrétně?
2) Pro jistotu zkontroluj stav pomocí AdwCleaneru od MB:
https://www.malwarebytes.com/adwcleaner/Před spuštěním ukonči veškerý sw.
3) Zkontroluj teploty chipsetu v zátěži.
4) Task Manager:
Neběží v daném okamžiku něco náročného, co žere výkon sběrnice?
5) Scheduler (Plánovač):
- Kód: Vybrat vše
taskschd.msc
Zobraz skryté úlohy.
Pátráš po stejně náročném jobu jako v bodě (2) a|nebo po synchronizaci s externími počítači.
6) Ověř stav NTFS z Admin konzole cmd|PS rychlou kontrolou:
- Kód: Vybrat vše
chkdsk X: /i /c
Kde X: = všechny jednotky pevných disků.
V SSD pár sekund, v HDD pár minut.
Pokud najde chyby v NTFS, naplánuj kompletní údržbu:
- Kód: Vybrat vše
chkdsk X: /f /r /b /v /x
a prostuduj výsledný protokol.
Oprava v HDD může trvat dlouhé hodiny, v SSD pár minut.
6) Pokud synchronizuješ dokumenty s nějakým externím serverem (včetně hlášení MS), ukonči synchronizační sw a promaž příslušné poškozené logy a nastavení z Admin konzole cmd|PS:
- Kód: Vybrat vše
del /F /S /Q %localappdata%\Microsoft\Windows\SettingSync\metastore\*.*
Při příštím spuštění synchronizace se vytvoří nové.
Pokud se nepodařilo:
nejdříve odpoj OS od sítě.
---
* Cloud = oblíbený markeťácký buzzword; jako vždy bez konkrétního obsahu.