Zdravím, byl bych vděčný kdyby mně někdo poradil s výběrem multifunkčního zařízení do malé kanceláře.
Použití:
- Tisk měsíčně cca 500 stran a to pouze černobíle. Myslím, že tiskárna by měla být laserová - kancelářské využití a ekonomický tisk, ale pokud se mýlím, tak mě opravte.
- sken účetních dokladů cca 500 měsíčně. Není důležité moc rozlišení - nebude vůbec využita na grafiku, ale pouze administrativu. Proto automatický podavač, oboustranné skenování a aby to nebylo úplně pomalé, dále funkce OCR, aby se dalo vyhledávat v naskenovaném textu a i skenování na skle - když se jedná o netypický formát nebo sešité věci, které není možné dát do automatického podavače)
- kopírování max 50 stran měsíčně - pouze černobíle
Kancelář využívá G suite (Google apps) a je tam wifi, takže důraz na bezdrátovou konektivitu).
Prosím poraďte, kdo hledal již něco podobného.
Našel jsem dvě zařízení, ale již cca 3 roky staré modely. Není něco lepšího?
https://multifunkcni-zarizeni.heureka.cz/brother-mfc-l2720dw/#section
https://multifunkcni-zarizeni.heureka.cz/samsung-xpress-sl-m2885fw/
Díky za každý typ a radu