Je Skype FREE pro poskytování SW podpory klientům?

Všechny ostatní programy, které nemají samostatnou sekci

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod rerege 11. 1. 2018 16:35

Všude, kde se píše o komerčním použití Skype, tak všude nacházím - ano pro firemní použití je to v pořádku. Ale co když to někdo chce použít nejen pro interní komunikaci s kolegy, ale i směrem ven? Je to možné?

a) firma se skype a klient se skype - komunikace + služba sdílená plocha - JE TO MOŹNÉ s free licenncí (na obou stranách) ?
b) a co dlouhodobá spolupráce jedné firmy FO (jako dodavatel) s jinou firmou PO (je možné na straně dodavatele mít Skype zdarma)?
c) existuje nějaká free alternativa komunikace se sdílenou plochou pro variantu a)?


okdaz na licenci (nejvíce mě trápí 4.2 d) ale nejsem právník)
https://www.skype.com/cs/legal/tou-connect/#4
rerege
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod krysta 11. 1. 2018 19:44

A co se zeptat Microsoftu?
krysta
Junior

Odeslat příspěvekod rerege 11. 1. 2018 21:48

Zatím bez úspěchu, proto se ptám tady...
rerege
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod jaroh 12. 1. 2018 20:02

Zaujímavá otázka. Pozrel som si Microsoft Services Agreement a tam sa veru v časti Skype and groupMe píše, že:

vi. Personal/Noncommercial Use.
The use of Skype is for your personal and noncommercial use. You are permitted to use your personal Skype account at work for your own business communications.

Tak teraz bábo raď! :-) Keby som vychádzal čisto z toho znenia, tak podnikateľ či živnostník môže používať svoje free skype účet na svoju podnikateľskú komunikáciu, ale zamestnanec nemôže.
jaroh
Junior

Odeslat příspěvekod milsimr 12. 1. 2018 23:15

.... celkem logické, když Microsoft má ve svém portfoliu též Skype for business, jehož určení si jistě domyslíte už jenom z názvu...
Administrátor fóra Živě.cz.
milsimr
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jaroh 13. 1. 2018 09:04

Z názvu si nedomyslíš nič, názov je len marketing. Licencia je dôležitá, malé písmenká ...
jaroh
Junior

Odeslat příspěvekod rerege 13. 1. 2018 18:54

Velmi děkuji, že se někdo snaží mi pomoci. Nejhorší je, že kontaktovat MS tařka nelze. Nikde neexistuje nějaký email na support.

Nakonec jsem našel telefon (placený), tam mě robot různě přehazoval a když mi na konci diktoval opět internetové stránky, už jsem soptil. Tak jsem zavolal naposledy a přepnul jsem se na linku, že chci něco koupit. Ejhle člověk, ten mi dal jiné tlf. číslo na Skype Business.

Tam jsem zavolal, zase jsem skončil na nabídce prvního tlf. čísla. To už jsem se smál a plakal... Znova jsem zavolal (na 2.tlf, číslo) opět s fintou, chci koupit, ejhle druhý člověk. Když to zkrátím. Pán mi odsouhlasil, že se Skype Home můžu volat i se zákazníkem. ALE! Když jsem ho požádal, aby mi to napsal do emailu, tak odmítl. Místo toho mi nadiktoval další internetové stránky, díky kterým prý budu moci vznést dotaz na Skype Home. To jsem udělal (žel po položení telefonu), nakonec se ukázalo, že konce těch stránek není dotazník, ale pouze vždy odkaz na komunitní fórum (v EN).
Nakonec jsem udělal ještě jednu věc, nainstaloval si Skype Home (ze Store) a napsal jsem na podporu z aplikace s prosbou o jednoznačnou odpověď na email. Jestli něco dostanu, tak napíši sem. Jinak hovor s podporou mám uložený (aspoň doufám) v telefonu, takže si to stáhnu do kompjůtru a budu se tím ohánět.

Pokud se najde někdo erudovaný k tématu, ocením i názory ostatních.
rerege
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Doggg 13. 1. 2018 19:16

já Ti nevím, pokud se tím živíš a podíváš se kolik času jsi tím strávil, tak jestli nebylo lepší si koupit licenci teamvieweru nebo jiného podobného placeného softu a měl bys to vyřešeno. A nemusel řešit stahování nahrávek s někým z linky, kdo na tuto odpověď stejně nemá kompetenci...
Doggg
Junior

Odeslat příspěvekod freekarol 13. 1. 2018 23:09

Nemluvě o tom, že taková nahrávka, bez souhlasu nahrávaného, se stejně asi nedá jako důkaz, použít.
freekarol
Junior
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků