Živě.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Software » Windows 10 |
|
Nemůžu upgradovat na 1709 přes flešku |
---|
freekarol - Junior |
6. 12. 2017 11:23 |
Bootovací fleška s Windows 1709, byla vytvořena v programu Rufus. Když provedu boot z flešky, dojdu ke kroku, kde se po mne chce aktivační kod. Kliknu na to, že ho nemám a pak na mne vyskočí tahle hláška:
"Možnost upgradu není dostupná, pokud spustíte počítač pomocí instalačního média Windows. Pokud už je na tomto počítači nainstalovaná kopie Windows a chcete upgradovat, vyjměte instalační médium a restartuje počítač. Po normálním spuštění Windows vložte instalační médium a spusťte instalační program Windows." V čempak je problém? |
Poslední příspěvek |
Ansam - Mírně pokročilý |
6. 12. 2017 12:01 |
Ak mate prístup na internet, tak aktualizujte Windows na verziu 1709 ručne:
Ak chcete Windows aktualizovať na najnovšiu verziu, kliknite na tlačidlo Aktualizovať. |
freekarol - Junior |
6. 12. 2017 12:13 |
To mi asi nepůjde, protože už jsem zkoušel Media Creation Tool, stejně jako upgradovat přes iso, kliknutím na .exe, a vždy sem dostal chybu, že "modern setup has stopped working". Tak jsem chtěl zvolit upgrade přes flešku a smůla. Zas to nejde.
|
Ansam - Mírně pokročilý |
6. 12. 2017 12:58 |
freekarol píše To mi asi nepůjde... A to je taký problém kliknúť na to tlačidlo "Aktualizovať"? |
freekarol - Junior |
6. 12. 2017 20:28 |
Pokud nefungoval pokus o upgrade, kdy Windows byl offline, tak pochybuji, že tohle půjde. Ale je to poslední pokus, pak už zbývá jen čistá instalace...
|
mople71 - Taťka moderátor |
6. 12. 2017 21:41 |
Máš to tam vcelku jasně popsané, stačí se tím řídit.
|
freekarol - Junior |
6. 12. 2017 21:47 |
Nedá se čím řídit, když to jede automaticky. Ale zatím to funguje, předtím se to vždy zaseklo na stahování aktualizací, ty už jsou ted stažené a už se dokončuje příprava aktualizace.
-- 6. 12. 2017 22:37 -- Tak se to nepovedlo, Kod chyby 0x0000005. |
Ansam - Mírně pokročilý |
7. 12. 2017 10:27 |
Asi mate v počítači nejakú škodnú. Vykonajte kontrolu v tomto rozsahu:
1. Najskôr sa presvedčte o tom, či zdroj problémov nie je nainštalovaný v počítači (Ovládací panel - Programy). Ak je v zozname zapísaný nejaký podozrivý (neznámy) program, odinštalujte ho. 2. Skontrolujte nainštalované rozšírenia v internetovom prehliadači - podozrivé (neznáme) rozšírenia odstráňte. 3. V núdzovom režime systému vyčistite počítač použitím softvéru AdwCleaner: https://toolslib.net/downloads/viewdown ... dwcleaner/ Všetko čo nájde odstráňte. 4. V núdzovom režime systému vyčistite počítač použitím softvéru MBAM free verzia: https://www.malwarebytes.org/. Všetko čo nájde odstráňte. ================== ak to nepomohlo pokračujte: 5. Vložte inštalačné CD a vykonajte opravu systémových súborov: - Windows - Štart - Spustiť (ako správca) a vypísať sfc /scannow - ENTER https://support.microsoft.com/cs-cz/kb/929833 Ak máte na disku pri inštalácii vytvorenú "Oblasť na obnovenie" systému a je v poriadku, tak inštalačné CD nepotrebujete. Oprava systémových súborov sa vykoná z tejto oblasti na disku. |
freekarol - Junior |
7. 12. 2017 14:17 |
Zkusím projet na havět. Jinak sem Windows obnovil ze zálohy, která byla vytvořena po tom, co sem upgradoval na Creators Update a taky jsem nemohl upgradovat.
|
Milanr1 - Pokročilý |
7. 12. 2017 17:48 |
Vyčištěním systémového SSD podle FAQ zlikviduješ veškerou škodnou.
Napadení původního OS nemá na boot z externího média žádný vliv. |
freekarol - Junior |
8. 12. 2017 10:37 |
Tak havět nic moc, jen pár PUP.. Ale i kdybych měl těžce infikovaný notebook, tak by to nemělo bránit upgradu, když nabootuju Windows z flešky. Zvláštní...
|
uiqjirka - Trvalý BAN |
9. 12. 2017 17:08 |
Zvlastni to neni, mas zabordelene PC, udelej cistou instalaci.
|
freekarol - Junior |
9. 12. 2017 19:49 |
Dobrý pokus, ale mimo. Už roky jsem nic neinstaloval, prohlížeč jede v Sandboxie a žádný scanner, včetně RSIT nic nenašel. Čističe registru nepoužívám, stejně tak ani různé optimizátory Windows. Takže to zabordelení Windows, by se stalo asi jak?
|
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Stránka 1 z 1 [ Příspěvků: 13 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Software » Windows 10 |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |