E-mail Tiscali.cz

Freemaily, internetové služby a jiná témata

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod bures2 28. 1. 2010 14:53

Dobrý den,
mám email u Tiscali.cz a stahuji si emaily přes Outlook. Měl jsem již dlouho takto zapojený email bezezměn a jednou jsem začal mít problémy na svém, ale i na otcovém účtu. Máte tuto zkušenost taky?
bures2
Junior

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 28. 1. 2010 15:08

Nevím jak Tiscali, ale některé freemailové služby vyžadují přihlásit se jednou za čas přes webové rozhraní.
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bari007 31. 1. 2010 19:18

Zkus blíže specifikovat ty "problémy" ;)
Nové působiště viz info pod avatarem. Přijďte za starou živáckou partou na její novou adresu.
Bari007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bures2 31. 1. 2010 19:38

Problém je při odesílání emailů. Používám Outlook 2002, ale zkoušel jsem již mnoho dalších programů. Při odesílání na jakoukoliv adresu, ale vyjímka je ta moje, se vždy email vrátí. Nastavení jsem zkontroloval mockrát, nastavil jsem to i podle doporučení webu a podle obrázkového nastavení, ale nic. Outlook mi vždy napíše: Zpráva nedošla některým zamýšleným příjemcům.

Předmět: ZK.
Odesláno: 31.1.2010 19:36

Tito příjemci nebyli zastiženi:

'zskunovice@seznam.cz' dne 31.1.2010 19:36
554 5.7.1 <zskunovice@seznam.cz>: Relay access denied


Dá se s tím něco dělat?
bures2
Junior

Odeslat příspěvekod IgnorStoupa 31. 1. 2010 20:03

A opravdu je vse dobre nastaveno? Tohle je hlaska, kdyz se SMTP server, ktery vyzaduje jmeno/heslo pouziva bez loginu.
http://servicedesk.tiscali.cz/mail/mail.php
Dneska se ty SMTP problemy nejak rozmohly...
viewtopic.php?f=924&t=1100473
Neni dano vubec nic. Sestrojte parabolu.
IgnorStoupa
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bures2 1. 2. 2010 13:08

Opravdu je vše ok.
bures2
Junior

Odeslat příspěvekod IgnorStoupa 1. 2. 2010 17:44

Takz, pokud maily lidem na Seznam chodi a jinam ne (zkusit), je chyba pri logovani - pristup je jako neautorizovany. Zkuste ucet odebrat a vytvorit si novy.
Neni dano vubec nic. Sestrojte parabolu.
IgnorStoupa
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bures2 1. 2. 2010 19:20

Nechodí to ani na seznam ani na jine servery. Odebírat a zpět dával účet jsem zkoušel už mockrát.
bures2
Junior

Odeslat příspěvekod IgnorStoupa 1. 2. 2010 20:48

Tak zkuste, zda pujde posilat maily z ThunderBirdu.
http://www.mozilla.cz/produkty/thunderbird/
Podel tohohle to pujde nastavit:
http://servicedesk.tiscali.cz/mail/netscape.php
Neni dano vubec nic. Sestrojte parabolu.
IgnorStoupa
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bures2 2. 2. 2010 10:33

Nelze odesílat ani v ThunderBirdu ani v mobilním emailu.
bures2
Junior

Odeslat příspěvekod Bari007 2. 2. 2010 10:49

Pokud mobilní email nemáš přes svůj domácí internet (ale například přes mobilního operátora), tak je zcela jasné, že chyba není v klientovi (to je jasné už teď) ani v poskytovateli, ale chyba bude v nastavení nebo u poskytovatele mailu. Kontaktuj Tiscali se svým problémem.
Nové působiště viz info pod avatarem. Přijďte za starou živáckou partou na její novou adresu.
Bari007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jirka.F 2. 2. 2010 10:53

a smtp server mate nastaveny tiscali nebo od poskytovatele internetu? Ja vim mozna blba otazka, ale napsane jsem to tu nikde nevidel.
jirka.F
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod IgnorStoupa 2. 2. 2010 11:09

Ehm, ten mobilni mail me trochu zarazi, asi si nerozumime.

Pripominam zakladni pravidlo doporuceneho nastaveni:
POP server se nastavuje na toho, kde mame mail;
SMTP server se nastavuje na toho, kdo je poskytovatel pripojeni.
Proc? Protoze poskytovatele casto blokuji pristup k jinym SMTP serverum (z duvodu provozu).

Takze: pokud email u Tiscali, poskytovatel O2:
je POP pop3.tiscali.cz a SMTP je smtp.etmail.cz
Neni dano vubec nic. Sestrojte parabolu.
IgnorStoupa
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bures2 2. 2. 2010 14:13

SMTP server mám nastavený na tiscali a při testu v outlook připojení je vše ok, odešle zkušební zprávu i potvrdí spojení se servrem pro odchozí poštu. Pokud nastavím smtp.etmail.cz, protože mám připojení přes O2, tak se nespojí se servrem pro odchozí poštu a neodešlě zkušební zprávu. Znovu jsem naistalovat Thunderbird a napsal mi tohle: Při odesílání zprávy nastala chyba. Poštovní server odeslal chybnou uvítací zprávu: Cannot connect to SMTP server 194.228.41.67 (194.228.41.67:25), connect error 10060.


Mám nastavené heslo a ostatní údaje z tiscali a použil jsem server smtp.etmail.cz. To je v pořádku, ne?
bures2
Junior

Odeslat příspěvekod IgnorStoupa 3. 2. 2010 00:20

Ne - je to spatne. Kazdy poskytovatel ma vlastni metodu autentizace uzivatele. Kdyz pouzijete klic od sveho bytu k sousedum, tak asi taky ty dvere neotevrete.
http://www.cz.o2.com/techzona/sluzby/do ... email.html
a nastaveni mailoveho klienta:
http://www.cz.o2.com/techzona/sluzby/do ... aveni.html
Neni dano vubec nic. Sestrojte parabolu.
IgnorStoupa
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar


  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků