Ja som si na banan.cz prežil svoju "horror story". Hosting u nich som si bral ešte v začiatkoch, keď neexistovalo toľko referencii na ich služby.
Prvý problém nastal, keď urobili upgrade MySQL pri ktorom došlo k zmene kódovania DB, čo malo za následok rozpad diakritiky na stránke. Podpora neodpovedala na maily ani na otázky vo fóre 2 dni (zďaleka som nebol jediný s týmto problémom), následne mi poslali odkaz na MySql manuál a na úpravu php, ktorá mi nič nehovorila. Pomohla mi nakoniec až jedna dobrá duša z ich fóra, ktorá riešila ten istý problém . Toto malo za následok, že moja stránka bola offline 4-5 dní.
Druhý problém nastal, keď stránka začala mať vyššiu návštevnosť a robot ju začal vypínať.
Ale miesto toho, aby sa zobrazila chybová hláška (ako je zvykom na každom serióznom hostingu), stránka bola automacky presmerovaná na banan.cz .Zaujmavé bolo na tom to,že mne samému sa táto chyba nikdy nezobrazila a zistil som to až po mailoch od užívateľov stránky, prečo som ju presmeroval na banan.cz .Písal som na podporu niekoľko krát a dostal som zakaždým inú odpoveď. Na požiadavku, aby prestali moju doménu pri chybe presmerovávať na banan.cz nereagovali .Hneď potom som si zbalil svoje dáta a presunul ich inde, aj napriek tomu, že mi prepadlo výše pol roka predplateného hostingu .
O hacku som sa dozvedel z mailu hackera a bol som zvedavý, ako sa situácia vyvinie.
Ich PR správa je doslova výsmechom všetkým zákazníkom a to, že mažú komentáre nespokojných, je iba dôkazom ich neprofesionality a arogantnosti.
http://img24.imageshack.us/i/bananczhackedprcomments.jpg/ .
Myslím si, že tento incident spolu so spamovaním (za ktoré dostali aj pokutu),zakladaním podvodných facebook skupín a blogom majiteľa (od hacknutia je vypnutý), dávaju dostatok informácii na to,aby sa človek vedel rozhodnúť