Mám problémy s Wedos virtuálním serverem. Dotaz na jejich komunitním fóru (http://kb.wedos.com/forum/topic/903/jiz-dvakrat-spadle-sluzby-u-balicek-debian-6-0-isp.html) byl nezodpovězen. Zkusím to tedy zde:
Používáme VPS "Balíček Debian 6.0 ISP."
Dnes se podruhé stalo, že na serveru náhle najednou přestaly fungovat některé služby. Minimálně tyto:
SSH přístup
FTP
PostFix
Databáze a Apache běžely v pořádku. Podpora od toho dala ruce pryč (na což, abych nekřivdil, v podmínkách viditelně upozorňují) a řekla ať server restartujeme. Restart pomohl.
Upozorňuji že nastavení serveru nebylo vůbec změněno až na pár Apache a PHP konfigurací.
Pro nás polozběhlé v administraci Linuxu - Jak nejlépe zjistím co se přihodilo, že tolik služeb najednou spadlo?
A pro Wedos otázka - Předpokládali jsme že onen balíček služeb připravený od vás bude korektně nastaven a funkční. Je zde skutečně na místě nechat zákazníky ať si poradí sami, nebylo by záhodno zjistit co se stalo a zabezpečit aby se to nemohlo přihodit jiným zákazníkům? Přecijenom to byl jeden z produktů který nám pomohl vybrat si vás.