Z nového Office 365 nechodí maily na starou doménu

Hardware, web hosting, server hosting a housing, peering

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod Bartyx 23. 8. 2019 06:33

Ahoj, nevím jestli jsem to umístil správně.
Mám problém. Nasadil jsem Office 365 pod novými doménami, nastavil maximální možné funkce bezpečnosti mailů, funguje mi SPF, DKIM, DMARC, prostě vše. Není celkově problém s odesíláním mailů, ale jediný problém který mám, tak neodešlu mail na naší starou doménu, kde maily jedou pod Exchange 2010 on premise. Vypadá to, že problém není ani tak na Office 365, ale spíš mě odmítá ten Exchange a vůbec nemůžu přijít na to proč.

Chyba je:
Kód: Vybrat vše
Chyba: Reason: [{LED=571 Delivery not authorized, message refused};{MSG=};{FQDN=mail.ptm-group.com};{IP=62.156.188.20};{LRT=8/23/2019 5:08:55 AM}]. OutboundProxyTargetIP: 62.156.188.20. OutboundProxyTargetHostName: mail.ptm-group.com


Nemáte s tím někdo prosím zkušenosti? Na Exchange nejsou žádná antispam pravidla, tam nejspíš nefunguje ani SPF. Včera jsem se s tím pekloval do noci a vůbec už nevím.

Díky za všechny možné rady, nebo nasměrování na co mrknout v Exchange. Mám trochu problém, že jsme původně německá firma a ten Exchange je v němčině a já se v tom velmi blbě orientuju.
Bartyx
Junior

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků