Havarující služba LMS na Intel MEI

Diskuze výhradně o operačním systému Windows 7

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod MirekK 10. 12. 2012 17:12

Mám operační systém Windows 7 Home Premium 32 bitový OS, RAM 2,0 GB. Při spuštění Prohlížeče událostí se objeví zpráva na úrovni Upozornění- LMS Service cannot connect to Intel(R) MEI driver (LMS Service nemůže připojit k Intel (R) MEI ovladače)
Vlastnosti hlášky jsou :
Název protokolu:Application
Zdroj: LMS
Datum: 10.12.2012 11:49:04
ID události: 1
Kategorie úlohy:Není
Úroveň: Upozornění
Klíčová slova: Klasické nastavení
Uživatel: SYSTEM
Počítač: Mirek-PC
Popis:
LMS Service cannot connect to Intel(R) MEI driver
Kód XML události:
<Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event">
<System>
<Provider Name="LMS" />
<EventID Qualifiers="32768">1</EventID>
<Level>3</Level>
<Task>0</Task>
<Keywords>0x80000000000000</Keywords>
<TimeCreated SystemTime="2012-12-10T10:49:04.000000000Z" />
<EventRecordID>7486</EventRecordID>
<Channel>Application</Channel>
<Computer>Mirek-PC</Computer>
<Security UserID="S-1-5-18" />
</System>
<EventData>
<Data>LMS Service cannot connect to Intel(R) MEI driver</Data>
</EventData>
</Event>
Já jsem zatím nikde nenašel řešení tohoto problému. Předem děkuji za pomoc pro amatéra.
MirekK
Junior

Odeslat příspěvekod George2005 10. 12. 2012 17:55

To je hláška od driveru pro Management Engine Interface (ME řeší mj. vzdálené řízení přes AMT, které třeba já osobně používám, Quiet technology pro řízení větráků apod.). ME je součástí chipsetu a může být disablovaný v Setupu. Jakou máš přesně desku, resp. chipset?
Nesnáším nesmysly jako jsou lesklé displeje, počítače typu tablet a pak především facebook, jakožto i ostatní společenské sítě, které kdekdo chybně překládá jako sociální ...

Blog: http://dlazdic.blog.zive.cz/
George2005
Junior

Odeslat příspěvekod MirekK 10. 12. 2012 18:22

Snad posílám vhodnou informaci o mé základní desce.
Základní deska:
Typ CPU DualCore Intel Core i3-540, 3066 MHz (23 x 133)
Název základní desky Gigabyte GA-H55M-D2H (2 PCI, 2 PCI-E x16, 2 DDR3 DIMM, Audio, Video, Gigabit LAN)
Čipová sada základní desky Intel Ibex Peak H55, Intel Ironlake
Pracovní paměť [ TRIAL VERSION ]
DIMM1: Kingston 9905474-001.A00LF 1 GB DDR3-1333 DDR3 SDRAM (8-8-8-22 @ 609 MHz) (7-7-7-20 @ 533 MHz) (6-6-6-17 @ 457 MHz)
DIMM3: Kingston 9905474-001.A00LF [ TRIAL VERSION ]
Typ BIOSu Award Modular (08/20/10)
Komunikační porty (COM a LPT) Komunikační port (COM1) . Nedovedu to jinak napsat.
MirekK
Junior

Odeslat příspěvekod George2005 10. 12. 2012 22:34

A máš tam nainstalovanou poslední verzi toho MEI driveru? (viz http://www.gigabyte.cz/products/page/mb/ga-h55m-d2h_13/download/ , Chipset -> Intel Management Engine Interface )
Nesnáším nesmysly jako jsou lesklé displeje, počítače typu tablet a pak především facebook, jakožto i ostatní společenské sítě, které kdekdo chybně překládá jako sociální ...

Blog: http://dlazdic.blog.zive.cz/
George2005
Junior

Odeslat příspěvekod MirekK 10. 12. 2012 23:04

Srdečně děkuji, vše doporučené jsem provedl včetně instalace a brzy uvidím, zda to pomohlo a v mém prohlížeči se již tato závada nebude opakovat. Pěkný zbytek dnešního dne.
Dnes ráno po spuštění PC a prohlídce Prohlížeče událostí se objevily nové chybové zprávy se zdroji Search v kategoriích úloh Vyhledávací služba (ID 1008, 9002), Indexování (ID 7010,3058,3028,3029,7042,7040,9000) a ESENT v kategorii Protokolování a zotavení (ID 7026). Závada LMS s ID 1 se neobjevila. Že by ty nové chyby nějak souvisely s tou instalací ovladače Intel MEI ?
MirekK
Junior

Odeslat příspěvekod George2005 11. 12. 2012 23:23

No, moc se mi to nezdá, že by to mělo souviset, ale možné je vše. Chtělo by to uvést detaily těch chybových zpráv.
Nesnáším nesmysly jako jsou lesklé displeje, počítače typu tablet a pak především facebook, jakožto i ostatní společenské sítě, které kdekdo chybně překládá jako sociální ...

Blog: http://dlazdic.blog.zive.cz/
George2005
Junior

Odeslat příspěvekod Milanr1 12. 12. 2012 06:21

Blahopřeji Ti k úspěšnému vyřešení chybového stavu služby LMS!
Ale je to jen první úspěch.
Další uvedené chyby jsou následkem havárie služby VSS.
Řeš je v samostatné threadu, se službou LMS to nijak nesouvisí.
Doporučuji Ti nejdříve vyřešit příčinu, tj. VSS. Následné chyby pak mohou vymizet automaticky.
Nezapomeň uvést základní info, nutné k vyřešení záhady:
přesnou verzi nainstalovaného bezpečnostního systému a typ jeho licence.
Milan
Milanr1
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirekK 12. 12. 2012 09:16

Já jsem si službu VSS (Stínová kopie svazku) prohlédl a zjistil jsem, že ji mám nastavenou na ruční spouštění. Nyní jsem ji dal na spouštění automaticky. Nevím, jestli to v řešení pomůže. Jinak díky, já nyní budu do večera mimo počítač. Jinak bych prosil o popis jak zjistit přesnou verzi nainstalovaného bezpečnostního systému a typ jeho licence.
MirekK
Junior

Odeslat příspěvekod Milanr1 12. 12. 2012 09:46

Nejrychleji pomocí kouzelníka:
appwiz.cpl
1) Označit nainstalovaný bezpečnostní systém.
2) Dole v okně přečíst verzi.
Příklad pro MSE:
mse.jpg

Alternativně spuštěním GUI bezpečnostního systému:
Menu -> Nápověda -> O aplikaci # Pokud je v české mutaci.
Milan
Milanr1
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirekK 12. 12. 2012 10:12

Já mám téměř vše v českých verzích (angličtinu bohužel neznám). Mám Microsoft Security Esentials vezzi 4.1.522.0. Včera jsem zjistil, že jeho ikona na hlavním panelu v oznamovací oblasti není. Omylem jsem to při startu kdysi zrušil. Udělal jsem proto komplexní kontrolu a bylo zjištěno 5 věcí, které byly problematické a to jsem snad napravil. Nyní se mně již MSE spouští.
Přílohy
MSE.jpg
MSE.jpg (61.34 ) Zobrazeno 2813 krát
MirekK
Junior

Odeslat příspěvekod MirekK 13. 12. 2012 22:53

V tom mém popsaném řešení se objevily znovu závady služeb LMS i VSS. Závada LMS ID=1 se nyní objevuje i po instalaci MEI driveru podle pokynu od George2005 z 10.12.212. Pokud jde o službu VSS ID=8194, týkající se služby stínová kopie svazku, je to i po mém popsaném nastavení na automatické spouštění této služby. Když se ta závada nyní objeví, zjistím že stav služby je "Zastaveno",což mne překvapilo po tom nastavení automatického spuštění. Čím to zastavení nastává? Je to i za určitou dobu i když službu dám do stavu Spuštěno.
Pokud jde o ostatní závady služeb, budu je řešit jednotlivě dál a prosit o pomoc, pokud je nenajdu. Co tedy mohu ještě udělat s těmi LMS a VSS, aby to bylo definitivně dobré? Díky.
MirekK
Junior

Odeslat příspěvekod Milanr1 14. 12. 2012 08:41

Milanr1 píše:Možná bys mohl vyřešit první hlášku s havarující službou Local Manageability Service (LMS), pokud ovšem Intel už konečně vydal korektní a plně kompatibilní ovladač pro Host Embedded Controller Interface (HECI), resp. Management Execution Engine (MEI)

Jestli jsi nainstaloval poslední verzi ovladače, nic víc s tím (zatím) neuděláš.
Do vydání bezvadné verze (pokud vůbec) doporučuji tuto službu zakázat|odinstalovat.
MirekK píše:Pokud jde o službu VSS ID=8194, týkající se služby stínová kopie svazku, je to i po mém popsaném nastavení na automatické spouštění této služby.

Typ spouštění (AUTO|DEMAND) nemá nic společného s havárií služby VSS.
Pokud se chceš pustit do boje s VSS, založ nové téma, např.:
Havárie VSS (apod.)
S tímto tématem to nemá nic společného.
Nebude to ovšem nic jednoduchého, bez práce s admin konzolí cmd se neobejdeš.
Milan
Milanr1
Pokročilý
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků