Zobrazení fotografií

Diskuze výhradně o operačním systému Windows 7

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod slava68 21. 10. 2019 09:15

Prosím o radu,mám windows 7 ultimate a v minulosti jsem si naskenoval fotografie z kinofilmů.
Po delší době jsem si chtěl fotografie prohlédnout,ale zobrazují se mi skoro ve čtvercovém formátu ikdyž naskenované jsou správně na formát 10x15cm.
Náhledy se zobrazují stejně,fotografie jsou tedy zdeformované.
Zkoušel jsem ve wind. prohlížeči a v Zoneru,není žádný rozdíl.

Ty samé fotografie jsem zkoušel zobrazit na jiném PC i v telefonu a zobrazí se správně.Jde tedy nastavit,aby se i u mně zobrazovaly správně ? Díky
slava68
Junior

Odeslat příspěvekod polda 21. 10. 2019 11:07

Zjistit v jakém programu si to v jiném PC prohlížel!
polda
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Emil Pastelka 21. 10. 2019 11:22

Je možné, že se Vám povedlo naskenovat snímky s jiným, než čtvercovým rozměrem obrazového bodu, případně informaci (o poměru stran obrazového bodu) nějak nestandardně uložit.
Nevím jak Zoner, ale Photoshop takové snímky umí zobrazit a následně uložit správně. Umístěte nějaký sken (originál, ne náhled) online, aby se dalo posoudit, zda je to tento problém.
Emil Pastelka
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod soban 21. 10. 2019 19:07

Taky to můžou dělat ovladače tiskáren kdy na to SW bere ohled a výstup přizpůsobí tomu jakou máš tiskárnu.
/----------------------------------------\
| Petr Šobáň |
| Olomouc |
\----------------------------------------/
soban
Pokročilý

Odeslat příspěvekod kuba12345678 21. 10. 2019 22:14

v prve rade je treba si nainstalovat necrackly system...
kuba12345678
Junior

Odeslat příspěvekod Papadimo 23. 10. 2019 06:43

V prve rade je treba prestat blabolit. Idealne zmenit obor, napriklad pravni rady, navic, za to muzes dosta i zaplaceno.
Papadimo
Junior

Odeslat příspěvekod Dreamer 23. 10. 2019 14:47

V akom formate su fotky?