Přeinstalování WIN8.1

Diskuze výhradně o operačním systému Windows 8

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod Víťa1 1. 1. 2016 19:31

Zdravím
Potřeboval bych se ujistit o této věci mám HD který má celkovou velikost 1 TB a mám z něho vytvořeno 2 logické po 250GB a a ten zbytek 500Gb který mám systémový já potřebuji se ujistit pokud možno kvalifikovaně pokud kompletně přeinstaluji systém WIN8.1 zůstane na logických discích obsah zachován nebo ne? díky
Promiňte mi. takové triviální otázky ale jsem samouk a androidí embryo Mám WIN8.1(prožívám v osobním životě velmi špatné období)
Víťa1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod soban 1. 1. 2016 22:47

To je ve hvězdách - záleží na jaké oddíly ty windows nainstaluješ, určitě to nepůjde stylem cihla na enter....

Budeš muset naformátovat a nainstalovat OS na ten správný oddíl.
/----------------------------------------\
| Petr Šobáň |
| Olomouc |
\----------------------------------------/
soban
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Víťa1 2. 1. 2016 10:40

Nevíte někdo o návodu krok za krokem co podle toho to udělám i já :-) třeba youtube určitě jsou video návody ale anglicky čas od času se tam objeví i český návod ale není úplný právě tam chybí od prvopočátku od samotného základu díky všem za shovívavost.
Promiňte mi. takové triviální otázky ale jsem samouk a androidí embryo Mám WIN8.1(prožívám v osobním životě velmi špatné období)
Víťa1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod soban 2. 1. 2016 11:03

Podívej nainstalovat to zvládne kdokoliv kdo má mozek a umí přemýšlet, prostě musíš zvolit vlastní instalaci a vybrat si ten správný oddíl při instalaci.

Jediné co se může stát je že se někde uklepneš a přepíšeš něco co jsi nechtěl proto se před jakoukoliv instalací dělá záloha důležitých věcí aby se v případě nehody to dalo vrátit.

Takže udělat zálohu, nainstalovat....

Pokud se spleteš obnovit původní stav ze zálohy a znovu a naučíš se to...