Mám NTB Acer Aspire 5930G. Musím říci, že kdyby vše fungovalo jak má, tak je naprosto OK. Zvládá hry, filmy do plazmy přes HDMI atd. Jenomže... První problém byl hned u nového výrobku. Nefungoval TV tuner. Jelikož v té době nebyl jiný skladem na výměnu, volil jsem opravu. Vyzvednutí a dovoz zpět zadarmo. Oprava už tak super ne. Čekali více jak týden na jeden drátek, který se musel objednat z anglie. Nedlouho po opravě další problém. Spolu s anténní redukcí jsem z NTB vytáhl i vnitřní část anténního konektoru. Podařilo se mi ho zandat zpět a vyrobil jsem si z dodávané pokojové antény svou redukci, která už nic nevytahuje. Po asi 3 měsících přestala fungovat čtečka otisků prstů. Odesláno do opravy. Doprava zadarmo. Oprava? Hrůza. Opraven anténní konektor a vyměněna čtečka. První šok po návratu, komplet smazaný HDD. Sice varují, že si máte zálohovat data, ale že každý HDD smažou automaticky o tom ani slovo. Dle vyjádření servisu je to standartní postup, aby se eliminovala softwerová chyba. Dobře ať smažou disk "C", ale proč i "D" ? Tak POZOR!!! Acer do servisu = koupit externí HDD a komplet zazálohovat celý NTB. Druhý šok, čtečka stejně nefunguje!!!!!!!!!!
Závěr? Už nikdy nic od Aceru!!!!!! . Hlavně ale kvůli servisu a aroganci každého s kým jsem telefonicky hovořil.