Kvalita zpracování nových Acerů (Gemstone / ProFile)

Diskuze o přenosných počítačích

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod lipca 6. 9. 2007 16:09

Ahojte, v brzké době plánuju nákup nového notebooku a uvažuju o jednom z těch nových Acerů. O těch nových Gemstonech jsem slyšel, že jsou už co do kvality zpracování poměrně na úrovni, chci se zeptat, jak jsou na tom ty ProFily? Na internetu většinou bývají testy těch dražších modelů, mě zajímají hlavně ty levnější kousky (do 20k max ale radši míň, spíš kolem 18k). Z fotek na mě působí přesvědčivěji spíš ty Gemstony, vypadají, že by mohly vydržet víc, ale ty které jsou v nabídce v této cenové hladině mi úplně nevyhovují (například Aspire 7220-101G12Mi je co do konfigurace dobrý, ale má 17" displej takže je velký a těžký, Aspire 5520-5A1G16Mi je 15,4" což je přijatelné, ale zase má jako procesor Athlon 64 X2, takže předpokládám že bude žravý a nevydrží dlouho na baterku).
lipca
Junior

Odeslat příspěvekod lipca 7. 9. 2007 19:56

OK, takže se Vám ta moje zmatená slohovka asi nechce číst, tak se zeptám jednoduššeji - jak jsou na tom nové Acery (tj. design Gemstone a ProFile) s kvalitou zpracování oproti konkurenci a oproti minulému designu Folio?
lipca
Junior

Odeslat příspěvekod XMike1 7. 9. 2007 20:18

Takže zase staré známe: Pokiaľ sa neobjaví správa, že sa niečo menilo so servisom Aceru v Brne a že tam začali pracovať ochotní ľudia a hlavne odborníci, tak aj keby mal acer titánový notebook s mega výkonom za 30 tisíc, tak aj tak by som ho práve kvôli tomu servisu nechcel. To je len môj názor čo sa značky Acer týka. Je jedno či je plast kvalitnejší, odíde niečo iné a len potom bude sranda a dohadovanie sa s ľudmi v servise.
XMike1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod P3k_ 7. 9. 2007 20:41

Nevim s kym se XMike1 dohaduje, ale se servisem acer neni problem. Resi rychle a k plne spokojenosti.
P3k_
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod flees 7. 9. 2007 21:25

asi tak kdykoliv byl problem v servisu acer se to vyresilo rychle a k plne spokojenosti co z se naopak neda rict u asusu - clovek jim dal neco opravit a dostal tu vec jeste vic zmrvenou
flees
Junior

Odeslat příspěvekod komplikator 7. 9. 2007 21:39

Jojo s ASUSem řešil kolega reklamaci asi čtvrt roku, holt to byl skoro 3 roky starý NB a dlouho dohadoval zda tu reklamaci bude řešit asus nebo prodejce který tuto rozšířenou záruku poskytl ale v průběhu doby ho převzala jiná firma.

ACERu bych se nebál, myslím že Aspiry v Gemstone a předchozím šasi byly slušně provedené.
i7-8700k@5GHz DELID, RTX 2070 Super, 32GB RAM, custom liquid cooling
komplikator
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod XMike1 7. 9. 2007 21:44

P3k_ a flees: Tak vám gratulujem, že sa vaše reklamácie vybavili presne podľa vašich očakávaní. Napríklad ja som také šťastie s reklamáciami Aceru nemal. Ale zase je pravda, že moje skúsenosti s Acer servisom sú od čias, kedy otvorili ten servis v Brne. Možno za ten čas prešli zo zamestnávania ľudí so základnou školou na stredoškolákov.
XMike1
Junior
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků