Jaky notebook ACER?

Diskuze o přenosných počítačích

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

FAQ sekce notebooky: viewtopic.php?f=907&t=1113128
Testy a srovnání procesorů a grafických čipů: viewtopic.php?f=907&t=1105643

Čtěte FAQ, jinak Vašemu tématu hrozí podmínečné uzamčení!

Odeslat příspěvekod Gruppe 3. 10. 2007 15:21

dalsi FLAME jak prase co? :) koukam ze komplikator ma fakt hodne volneho casu :)

Neobhajujem tu jen nase os, zkusenosti a take FAKTY :)

A faktem je, ze kazdy notebook se muze pokazit, faktem ale taky je, ze Acer k tomu pristupuje velmi spatne. SNazi se sice agrasivni cenovou politikou pronikat na trh (jako nyni jeho BenQ), ovsem nejdrive za cenu ne prilis kvalitne navrzenych a zpracovanych notasku a kdyz k tomu prida neprilis kvalitni servis, je to problem.

Nejvic se mi libi jak se hned zacnes vymlouvat na neco jinyho :)

1) ze dell nedava ke vsemu NBD - jiste nedava, ale o tom se nebavime, sam jsem napsal, ze pkud se budeme bavit o cene kolem 27K tak k Vostru i Inspironu proste ta zaruka JE a TECKA. Nezajima me ze neni jinde, to sem netahej - ano, kazda firma si pak dle svych pozadavku nabira sve sluzby ktere vyuzie - PROTO ...ale rikam, to je jina diskuse.

2. taky se nebavime o tom ze jedn aznacka to opravi do druheho dne a druha do 30ti...to je sice + Dellu ale nic to nemeni na tom, ze v porovnani s ostatnimi servisi je prave o Aceru jeho ,,kvalita,, povestna

3. To ze ti Dell nebo jina znacka nenabidne to co presne chces je smutne, ale nic to nevypovida. Taky si nemuzu poridit Skodovku s 12ti valcem v provedeni luxusni limuziny... Zase - to vubec nevim co tu resime, kazdej si vybere co mu vyhovuje,nevyhovuje ti Dell, vyberes Toshibu, nebo co ja vim co, nikdo ti sem nic nenuti.

4. Resis cenovku? Mam pro tebe zajimave Info, kdyz jsem kupovalja sve Delly Inspiron (loni listopad), byly to NEJLEVNEJSI dvoujadra na trhu navic s OS a 2roky NBD.
Dokonce jeste do prazdnin byl DELL NEJLEVNEJSI znacko una trhu s cenou 12 500 jsi dostal Dell Inspiton 1501 s OS a 2 roky NBD.

5. Narknes tady kazdeho kdo projevi svuj nazor ze jde o neovereny fakt. Jiste, tak kdyby ale nebyly diskusni fora a nikdo nam neveril...proc by se tu vubec a o cem debatovalo? Ja ze tu zkusenejsi uzivatele pomahaji tem ene zkusenym a deli se s nima o sve zkusenosti. Stejne nepodlozene muzeme brat voje fakty :) Ale svete div se, ja na to kaslu...ja verim tomu co zde kdo tvrdi :) JInak to nejde...

A NAKONEC, zase tu diky komplikatorovi debatujem o necem uplne jinem nez o cem jsme chteli.
kecáním se ještě nikdy nic neudělalo :)
Gruppe
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Intri 3. 10. 2007 19:56

Už jsme to probírali hodněkrát a netřeba začínat znovu. Řeknu k tomu jen, že ten článek na webu, co poslal kromec, je ( samozřejmě vyjma mých komentářů ) zcela objektivní a skutečný. To se prostě stalo. Samozřejmě jsem to s prodejnou řešil, mnohokrát jim obíjel o hlavu, že smlouvu mám s nimi, ne s Acerem, ale obchodní zákoník umožňuje takové chování oběma společnostem.

Na prodejnu jsem útočil s tím, že když Acer stopil ten notebook, tak že s nimi okamžitě sepíšu dohodu o dodatečné přiměřené lhůtě ( §437 obch. zákoníku, odst. 3 ), ale to odmítli s tím, že na to nemají právo a že mě druhý den kontaktuje majitel, který je kompetentní jednat. Ten notebook však druhý den přišel z opravy ( jak moc je to podezřelé, to už není na místě řešit, je to jen spekulace ), takže k žádné dohodě nedošlo.

Ale obecně rozšířený názor, že jsem si nechal "srát na hlavu", je dost mylný. Naopak, po konzultacích s právníkem jsem používal všechny paragrafy, co šly. Nicméně na Acer jsou paragrafy českého obchodního zákoníku krátké.
Intri
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Příjmení a jméno 4. 10. 2007 10:19

Jedna drobnost, která se stala jedné známé. Reklamovala Acer na závadu displeje, opraveno za 14 dní, notebook šlapal. Za cca měsíc přišla s tím, že jí nefunguje klávesnice a touchpad. Mrknu na spodek, 2 šrouby chyběly, jeden další horní část spodního krytu vůbec nedržel... Prostě z předchozího servisu jí to vrátili špatně zkompletované, a jak s tím hýbala, porušily se kontakty a přestala fungovat klávesnice a touchpad. Takové věci se přeci nemohou stávat. Při té druhé reklamaci jí vyměnili kryt a navíc iniciativně i baterii, která také nebyla příliž funkční. Uvidíme, jak dlouho notebook pošlape.

Poznámka k záruce Lifebooků u Fujitsu. Je standardně 36 měsíců, po registraci (zdarma) do 90. dní od koupě on site v místě instalace.
Check your six!

Linux je nejlepší operační systém. Za ty peníze. :-D
Příjmení a jméno
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zvonicek 4. 10. 2007 18:58

Zajímavé je, že hodně mých příbuzných má Acery a nevzpomínám si, že by se někomu pokazily !
Ano, starší řady notebooků Acer byly hodně poruchové, nové TravelMate jsou ale perfektně zpracované a velmi kvalitní. Notebook za 20000 nemůže být stejně kvalitní jako ten za 50000. Ti, kteří jdou do Aceru musí brát v potaz, že výborný poměr cena/výkon musí být vykoupen mírně vyšší poruchovostí.
zvonicek
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Gruppe 4. 10. 2007 19:11

zvonicek: proto jsem vyse uvedl ten priklad notasku za 50 ktery si s kvalitou nezadal s nejlevnejsimi nouty za 15 ,)

,,mírně vyšší poruchovostí.,, :) usmevne, co dodat :)
kecáním se ještě nikdy nic neudělalo :)
Gruppe
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod komplikator 4. 10. 2007 19:43

v každém případě netuším kdo začal prve řešit kvalitu servisu, můj úvodní příspěvek téhle zběsilosti byl o tom že nové ACERy jsou ve své ceně podstatně kvalitnější než dříve a mohou se rovnat s jinými co se týká kvality konstrukce, ne kvalitou servisu, kterou jsem v úvodu neřešil ;)


btw: nelze porovnávat akční či promo ceny, vždy je třeba srovnávat položky ceníkové, akční ceny jsou buď na hranici nákladů nebo i pod, což prodejci nevadí protože je to nejlepší reklama a dobrý průzkum trhu (koupí si naší značku víc lidí když jim nabídneme exkluzivní cenu???) nebo zbavování se neprodejných artiklů...
i7-8700k@5GHz DELID, RTX 2070 Super, 32GB RAM, custom liquid cooling
komplikator
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Gruppe 4. 10. 2007 22:23

Je potreba zohlednit pri nakupu nejen kvalitu vyrobku ale i servis - jde o neoddelitelnou a u notebooku zvaste podstatnou polozku.

Insp 1501 se snad ani jinak neprodaval - mno rekneme si rovnou ze porovnani pro cloveka pak vyjde uplne nastejno, jelikoz vetsina config se delala na miru a cenik byl spise obecny :) jako u nakupu na firmu - muj notasek je taktez na zakazku :) Asus dava mys a brasnu, HP u nekterych modelu rozsirenou zaruku, k tomu bonusy ruznych shopu a slevy na tamto a onamto. Obchodni politku holt nesoudim.

Takovy Citroen vydava na sve modely taktez akcni bonusy uz od vyroby :) ...sice to asi stezuje praci analytikum, ale myslim ze lidi si pak vedle sebe cenovky umi napsat sami.
kecáním se ještě nikdy nic neudělalo :)
Gruppe
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Narcissus 5. 10. 2007 05:59

No, tři mí známí koupili Acera, hledě jen na cenu, a všem třem skončil aceřík v servisu, jednou oprava na několik měsícu, druhý to vhodně zapíchl v době psaní diplomky, kterážto zmizela, atd. Čtvrtý známý koupil Toshibu, uběhly dvě tři léta a noťas stále jede. Já jsem koupil Dell, a díky zkušenosti, kterou jsem získal, u nich nejspíš nakoupím i příště. Toliko k flejmu a OT, děkuji :)
Nemám rád angličtinu v podpisech. Nestyďte se za svůj jazyk...
Narcissus
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Intri 17. 10. 2007 14:22

komplikator píše:v každém případě netuším kdo začal prve řešit kvalitu servisu, můj úvodní příspěvek téhle zběsilosti byl o tom že nové ACERy jsou ve své ceně podstatně kvalitnější než dříve a mohou se rovnat s jinými co se týká kvality konstrukce, ne kvalitou servisu, kterou jsem v úvodu neřešil ;)l/quote]


Jak říkal Gruppe, servis je neoddělitelnou součástí výrobku. A pokud jde o kvalitu nových modelů - zcela nehledě na značku, nedá se soudit, dokud není nový design a nová konstrukce ověřená nejméně dvěma roky zkušeností ( zákonná záruční doba ). To, že Acer uvedl Gemstone, ještě neznamená, že uvedl kvalitnější notebooky. Na první pohled můžou být pevnější, ale pořád může po dvou letech používání vypadat jako 5 let intenzivně používané a přenášené IBM. A dva roky od uvedení Gemstonu rozhodně neuběhly.
Intri
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků