reklamace NTB bez originalni ramky

Diskuze o přenosných počítačích

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

FAQ sekce notebooky: viewtopic.php?f=907&t=1113128
Testy a srovnání procesorů a grafických čipů: viewtopic.php?f=907&t=1105643

Čtěte FAQ, jinak Vašemu tématu hrozí podmínečné uzamčení!

Odeslat příspěvekod foose_ 5. 10. 2007 21:37

Zdravim,
zajimala by mě jenda věc.
Jak je to, když se mi pokazí notebook a já ho chci reklamovat, co když v něm budu mít neoriginální (větší) ramku, nebo tam ze 2 modulů 512MB nechám jen jeden, protože ten druhej jsem prodal a vyměnil třeba za 1024MB ale nebudu ho přece posílat na reklamci i s tou 1024, co kdyby měnili třeba základní desku a ta moje dokoupená ramka by se jim někde zašantročila? Můžou být nějaké problémy s reklamací?
Protože nechce se mi nechávat ležet po celou dobu záruky nevyužitou ramku v šuplíku, když za 2 roky bude bezcenná.
Jedná se mi zejména o servis Fujitsu Siemens. Slyšel jsem že patří k těm slušnějším mezi servisi ale přecejen, nemáte někdo tušení jak to je?
Dík za answers Ondra
foose_
Junior

Odeslat příspěvekod wojta 5. 10. 2007 23:32

Něco podobného jsem řešil u Aceru a na podpoře mi vesele oznámili, že reklamovat NB mohu pouze v původní konfiguraci. Měl jsem tam 2x 512 misto 2x256. Poslal jsem to tedy s 1x 512. No nastesti mi to nikam nezasantrocili, ale klidne mohli.
C:\>ver
MS-DOS Version 5.00
wojta
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod komplikator 5. 10. 2007 23:51

Reklamaci by přijmout i vyřídit mohli (ale mohou se cukat), problém nastane když dojde na vrácení peněz, pak by měl obsahovat to co při koupi, Já si třeba původní 512MB modul a 80GB disk z MSI držím právě pro tento případ.
i7-8700k@5GHz DELID, RTX 2070 Super, 32GB RAM, custom liquid cooling
komplikator
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wntcz 6. 10. 2007 01:31

IMHO - dle zakona, plati pro FO, je to tak, ze reklamovat muzes i bez ramek. Respektive prodejci/servisu se musi dodat to, co reklamujes. Pokud teda napriklad reklamujes vadnou klavesnici, tak je zrejme, ze ramka s tim nema nic spolecneho.

Pokud by melo prijit na vraceni penez, muze ti pomernou cast strhnout, podle toho co nedodas. Problem je, ze nikde neni urceno kolik, teoreticky by klidne mohli nauctovat 80% celkove ceny :)

Jinak aspon co jsem tak slysel, tak se to resi tak, ze v pripade vymeny zakladovky nebo jineho ti proste daji novou zakladovku a zbytek ti vrati ve stavu, jakem to dostali.
wntcz
Junior

Odeslat příspěvekod Hakunděk 6. 10. 2007 06:11

Zdravím. Nechci zakládat nové téma, tak se zeptám tady. Potřeboval bych reklamovat DVD mechaniku. Musím odeslat celý NTB, nebo stačí jen tu mechaniku. Diky.
Hakunděk
Junior

Odeslat příspěvekod potejo 6. 10. 2007 16:24

foose_: Kdyz se me na mem FSC nepovedl flash biosu tak me v Getronicsu vymenili zakladovku zadara a to sem tam mel pridany druhy pametovy modul ktery nebyl puvodne v konfiguraci takze bych se nebal
potejo
Junior

Odeslat příspěvekod skvedo 6. 10. 2007 17:33

2 hakunděk
ja sem volal do asusu jestli bych jim mohl poslat na reklamaci jenom disk ze ktereho slysim v externim ramecku piskani, ale rikali ze ten disk musi byt v nb, tak nevim
Mb:SE K550i + Navibe GB735 GPS
PMP: Cowon iAudio D2 4GB+16GB SDHC+Boxwave ClearTouch™ Anti-Glare + SENNHEISER MX 65 VC Street II
NB: Lenovo Tp SL410+ 19" LCD LG W1952TQ-PF; Kubuntu 11.04
skvedo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod skvedo 6. 10. 2007 17:37

sorry, nejak to blblo a odeslalo mi to prispevek 2x
Naposledy upravil skvedo dne 6. 10. 2007 19:28, celkově upraveno 1
Mb:SE K550i + Navibe GB735 GPS
PMP: Cowon iAudio D2 4GB+16GB SDHC+Boxwave ClearTouch™ Anti-Glare + SENNHEISER MX 65 VC Street II
NB: Lenovo Tp SL410+ 19" LCD LG W1952TQ-PF; Kubuntu 11.04
skvedo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hakunděk 6. 10. 2007 18:54

Škoda, bez mechaniky se jaksi obejdu,ale bez bůčku už to bude horší,no uvidím.
Hakunděk
Junior

Odeslat příspěvekod CeCo 6. 10. 2007 19:49

Musis odoslat cely notebook.

C
CeCo
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod RB_Wariorr 7. 10. 2007 17:47

ALL: ono je to od servisu ku servisu rozne. dakde sa dohodnete a dakde nie. pravda je taka ze nb ako taky nie je plombovany ako desktop teda som sa s tym este nestretol. po debate so servisom pre hp sme dospeli ku zhode a to ze vlastne to nie je porusenie toho co vyrobcovia v navodoch oznacuju ako podmienku pre reklamaciu. problem vznika az vtedy ak chcete a dospejete ku vrateniu kupnej ceny. a tu je treba podotknut ze predajcovia si narokuju vratenie nb spolu s krabicou no skladujte tuto celu dobu zaruky doma i ked nie je narocna na priestor. zakon nikde neurcuje vratenie tovaru s obalom nakolko toto je len osetrene tak ze obal sluzi na prepravu tovaru domov ku zakaznikovi. ako potom dakto vysvetli ze v pripade beznej reklamacie obal nie je nutny no niekde na tom trvaju. v pripade vratenia sumy za tovar je to asi tak ze tento kus nb je repasovany dalej a potom ponuknuty za nizsiu cenu. a este jeden postreh a to s acerom kamarat si vybral hdd a servis nic nenamietal a dosku mu vymenili k jeho spokojnosti. viem ze dakto i tak bude protestovat a nesuhlasit s mojimi riadkami no su na zaklade faktov
RB_Wariorr
Junior

Odeslat příspěvekod Hakunděk 8. 10. 2007 08:51

Chtěl bych se ještě zeptat , jak mi blbne mechanika, tak teď mi přestal fachčit touchpad. Má s tím něco společného Bios? Diky.
Hakunděk
Junior

Odeslat příspěvekod wntcz 8. 10. 2007 16:15

tak tady je celkem jasne slovo :) kontaktoval jsem primo svuj servis FSC a bylo mi odpovezeno:

"pokud Vám paměti vymění servisní partner http://www.fujitsu-siemens.cz/service/ServiceSearch.jsp je vše OK. Nicméně výměna se toleruje, pokud nezpůsobí další závadu."

takze ponechavat ramky aspon u FSC nutne neni
wntcz
Junior

Odeslat příspěvekod komplikator 8. 10. 2007 16:32

RB_Wariorr píše:ALL: ono je to od servisu ku servisu rozne. dakde sa dohodnete a dakde nie. pravda je taka ze nb ako taky nie je plombovany ako desktop teda som sa s tym este nestretol. po debate so servisom pre hp sme dospeli ku zhode a to ze vlastne to nie je porusenie toho co vyrobcovia v navodoch oznacuju ako podmienku pre reklamaciu. problem vznika az vtedy ak chcete a dospejete ku vrateniu kupnej ceny. a tu je treba podotknut ze predajcovia si narokuju vratenie nb spolu s krabicou no skladujte tuto celu dobu zaruky doma i ked nie je narocna na priestor. zakon nikde neurcuje vratenie tovaru s obalom nakolko toto je len osetrene tak ze obal sluzi na prepravu tovaru domov ku zakaznikovi. ako potom dakto vysvetli ze v pripade beznej reklamacie obal nie je nutny no niekde na tom trvaju. v pripade vratenia sumy za tovar je to asi tak ze tento kus nb je repasovany dalej a potom ponuknuty za nizsiu cenu. a este jeden postreh a to s acerom kamarat si vybral hdd a servis nic nenamietal a dosku mu vymenili k jeho spokojnosti. viem ze dakto i tak bude protestovat a nesuhlasit s mojimi riadkami no su na zaklade faktov


u mě byl fakt takový" došel sem s NB do servisu, vyložil na stůl z brašny, předvedl problém (náhodné vypínání, obvykle po otřesu), řekli, ok, přijmeme, já si řekl o disk, bez řečí mi ho vytáhl a do papírů se dopsalo že byl předá nb bez hdd.
Servis jej včas neopravil, došel sem si tedy pro potvrzení že se jedná o neopravitelnou závadu, nechal si vrátit NB, do něj se nanadl zpět disk. S tím sem zašel k prodejci, vyklopil mu na stůl NB, adaptér, CD + papír ze servisu že je neopravitelný, obratem dostávám dobropis který v prodejně utrácím za jiné zboží... no problemo...
i7-8700k@5GHz DELID, RTX 2070 Super, 32GB RAM, custom liquid cooling
komplikator
Junior
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků