jak na servis, neuznana zaruka,placena reklamace
daval jsem NTB Toshiba na servis v zaruce.Zavadou bylo to, ze ze dne na den nenasla integrovana wifi zadnou sit,nepommohla ani zmena driveru a ani prechod na Visty a v nich samozrejme take ruzne drivery.
Ve stavajicich XP slapala do oneho dne bezvadne...prechod na Visty jsem bral jako dopotvrzeni toho, ze nejde o chybu SW ale HW, ponevadz karta se s ruznymi verzemi driveru tvarila jako OK instalovana i pracujici, i diky tomu jsem predpokladal chybu na VF casti wifinky...
Nicmene servis mi nahlasil, ze slo pouze o spatne instalovany driver, po jehoz reinstalaci jede wifi ok.
tomu neverim ani za mak...v oblasti pc se pohybuji uz par let a az takova lama nejsem...resil jsem ruzne problemy natoz, aby mne takova banalita dostala.
takze placena reklamace neco pres litr a cau.Nelibi se mi to.
Jak nyni postupovat ??? Balik s NTB samoozrejme prijmu a zaplatim pred zapocetim jakychkoliv tahanic.