Stránka 1 z 2

jak na servis, neuznana zaruka,placena reklamace

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 8. 2008 15:29
od pcwifi
jak na servis, neuznana zaruka,placena reklamace

daval jsem NTB Toshiba na servis v zaruce.Zavadou bylo to, ze ze dne na den nenasla integrovana wifi zadnou sit,nepommohla ani zmena driveru a ani prechod na Visty a v nich samozrejme take ruzne drivery.

Ve stavajicich XP slapala do oneho dne bezvadne...prechod na Visty jsem bral jako dopotvrzeni toho, ze nejde o chybu SW ale HW, ponevadz karta se s ruznymi verzemi driveru tvarila jako OK instalovana i pracujici, i diky tomu jsem predpokladal chybu na VF casti wifinky...

Nicmene servis mi nahlasil, ze slo pouze o spatne instalovany driver, po jehoz reinstalaci jede wifi ok.

tomu neverim ani za mak...v oblasti pc se pohybuji uz par let a az takova lama nejsem...resil jsem ruzne problemy natoz, aby mne takova banalita dostala.

takze placena reklamace neco pres litr a cau.Nelibi se mi to.

Jak nyni postupovat ??? Balik s NTB samoozrejme prijmu a zaplatim pred zapocetim jakychkoliv tahanic.

Re: jak na servis, neuznana zaruka,placena reklamace

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 8. 2008 15:50
od CeCo
1, Zaplat za balik.
2, Otvor balik.
3, Zapni notebook
4, Spusti WiFi.

5a, Ak sa WiFi napoji, tak si mozes trieskat hlavu o mur.
5b, Ak sa WiFi nenapoji, tak ju vyskusaj na uplne inom routri (najlepsie free hotspot). Ak to ani na nom nejde tak chod osobne do servisu a vydiskutuj si to s nimi.

C

Re: jak na servis, neuznana zaruka,placena reklamace

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 8. 2008 15:58
od pcwifi
osobne se mi tedy 220km chodit nechce :lol: ale kdyztak jim aspon brnknu :-P

hlavu si o zed faq mlatit nebudu i kdyz pojede.vim jak se choval doma kdyz jsem nad nim laboroval.pokud pojede nedivil bych se ani, kdyby byla vymenena wifi karticka...nicmene jina MAC by toto prozradila...

Re: jak na servis, neuznana zaruka,placena reklamace

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 8. 2008 16:42
od swarm
Podobné problémy (konkrétně v těch Vistách) už jsem od pár lidí zažil a šlo o SW záležitost.

Tak nějak tedy servisu věřim. Navíc je potřeba brát ohled na to, jak vlastně smluvní servisní partner funguje. Kdyby ti vyměnili Wifi, ale nezaprotokolovali by to, tak by jim zpětně Toshiba ten modul neproplatila.

Re: jak na servis, neuznana zaruka,placena reklamace

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 8. 2008 16:47
od Wikan
Taky si myslim, ze kdyby slo o HW problem, tak by oprava stala vic nez 1000 Kc.

Re: jak na servis, neuznana zaruka,placena reklamace

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 8. 2008 17:16
od Gruppe
samozrejme muzes jeste mrknout na MAC jestli zustala stejna, ale taky bych servisu veril. 1000Kc neni hruza i kdyz to nepotesi :)

Nicmene verime i tobe, ovsem pred samotnym odeslanim to mozna chtelo poradne vyzkouset - cista instalacka OS s aktualnim driverem.

Ony WiFiny opravdu obcas dokazou pozlobit az za hrob (ja se doted potykam s jednou Atheroskou pod XP kdy vypadavaj packety :D )

Re: jak na servis, neuznana zaruka,placena reklamace

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 8. 2008 17:28
od Nargon
A v nekterych pripadech neni vhodne pouzivat aktualni drivery, ale pouzit stare drivery, ktere byly na cd k wifine.

Re: jak na servis, neuznana zaruka,placena reklamace

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 8. 2008 19:02
od pcwifi
slo o cistou instalaci...pote co vydechla wifi v stavajicich xp,sel jsem do ciste ins.vista

driver sem zkusil starsi i posledni,neuspesne...

me nekrka az tak ten litr, ale to, jak se "zavada" projevila a zmizela...z me strany nebyla moznost to nijak ovlivnit a ze strany servisu nebyla moznost zavadu opetovne privest k zivotu aby se s tim dalo neco smysluplneho delat...

Re: jak na servis, neuznana zaruka,placena reklamace

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 8. 2008 19:09
od Gruppe
pcwifi: a ve spravci zarizeni v XP se ti ta wifina hlasila normalne bo jak?

Re: jak na servis, neuznana zaruka,placena reklamace

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 8. 2008 19:48
od NiceOne
Dle Sdružení obrany spotřebitelů je poplatek za neopravnenou reklamaci nezakonny.

http://www.mobilmania.cz/default.aspx?article=1111660

Re: jak na servis, neuznana zaruka,placena reklamace

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 8. 2008 20:01
od Wikan
Poplatek na za neopravnenou reklamaci je nezakonny. Ovsem za nezarucni opravu si poplatek samozrejme nauctovat muzou.
Jde o to jak to zformulovali.

Re: jak na servis, neuznana zaruka,placena reklamace

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 8. 2008 20:24
od Gruppe
NiceOne: ???? oni chtej penize za praci technika, ne nejaky poplatek za neopravnenou reklamaci. Oni uznali zavadu a opravili.

Nicmene muzem se tu dohadovat jestli to meli opravit nebo jen diagnostikovat. Mohli rict - karta funguje a vratit to, udelali ale to ze to zprovoznili-dejme tomu opravili- a poslali z5. A za onu opravu si nauctovali penize.

Re: jak na servis, neuznana zaruka,placena reklamace

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 8. 2008 20:55
od swm
Grouppe: "Oni uznali zavadu a opravili". Pak je bezpredmetne se o nejakem poplatku za praci technika vubec bavit.

Re: jak na servis, neuznana zaruka,placena reklamace

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 8. 2008 21:14
od WarCZ
celé téhle šaškárně říkrat "reklamace" je k smíchu. CO jsi podepsal za papír ? CO stalo na papíře ? Bylo to tam uvedeno ? Bylo to uvedeno na stance kterou jsi podepsal nebo v nějakych podminkach jinde ?

Posledni reklamaci od T-Mobile jsem uhrál na "nedílnou součástí smlouvy" kde klauzule že budu platit za neuznanou reklamaci byla na straně 2 a já podepsal pouze stanu 1 ( nebylo nedílnou součástí )

Re: jak na servis, neuznana zaruka,placena reklamace

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 8. 2008 22:16
od Bob&Dave
No, pokud ti uctujou, tak si nekde musel souhlasit napriklad s tim ze v pripade nezarucni opravy zaplatis neco ( v tvem pripade 1000kc). Nemuze ti servis jinak nic uctovat, bez tveho souhlasu, tak se koukni na ten zakazkovej list.

Jinak je to minimalne neeticke. Nas servis takovehle "ochcavky" nedela. I neuznane reklamace hradi vyrobce (vady ktere se neprojevili, ale i oxidace a mechanicky poskozene). Spravny postup servisu je ten, ze pokud prijdou na to ze se nejedna o vyrobni vadu pristroje, a budou provadet nezarucni placenou opravu, tak te musi pozadat o souhlas. V pripade, ze nesouhlasis, tak muzes pozadovat vraceni v puvodnim stavu, bez zadne diagnostiky ani jinych poplatku.
Nam poslijak kolikrat lidi 3x za sebou porad dokola to same a mi jim dokola pisem, ze to neni vada, ale nikdy nic neuctujem, ani postovne (maximalne jim tim pohrozime :-) )
Takze ted uz je to tvuj boj. Hodne zdaru.