Studio 1735 od DELL

Diskuze o přenosných počítačích

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

FAQ sekce notebooky: viewtopic.php?f=907&t=1113128
Testy a srovnání procesorů a grafických čipů: viewtopic.php?f=907&t=1105643

Čtěte FAQ, jinak Vašemu tématu hrozí podmínečné uzamčení!

Odeslat příspěvekod armaman 5. 10. 2008 13:27

Dostal som za úlohu od známej objednať do cca 40 litríkov dáku dobrú mašinku. Chce aby to bola takmer náhrada za desktop moja voľba sa ubrala týmto smerom:
http://www.hej.sk/pocitace-pda/obchod/7 ... udio-1735/

Podmienky boli hlavne na kancelársku prácu, hry pre syna a pre ňu dosť spešl podmienka aby bol v black verzii. Samozrejme ,že kúpa bude priamo od výrobcu lepšie povedané od oficialneho predajcu:

http://www1.euro.dell.com/content/defau ... l=sk&s=gen
armaman
Junior

Odeslat příspěvekod Puchino 5. 10. 2008 13:50

A otazka je aka? Zrejme sa chces opytat ci je to dobra volba.

Dizajnovo si myslim ze je to dobra volba cize podmienku pani splnis. A co sa tyka syna tak snad mu bude 256 MB ATI Mobility RADEON HD 3650 stacit. Otazka je ci vedia ze pojde o troska rozmernejsie zariadenie.
Bart wrote: I will use Google befor asking dumb questions.
Puchino
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod armaman 5. 10. 2008 14:10

samozrejme veď som napísal nb ako náhrada za desktop. a pokiaľ som čital recenzie na tú grafiku tak sú celkom priaznive to čo nedoženie grafika si vychutná procesor.
armaman
Junior

Odeslat příspěvekod CeCo 5. 10. 2008 14:21

Niekto na desktope striha video, iny hra solitaire, dalsi hra hry...
Btw, preco zrovna "black"?

C
CeCo
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod armaman 5. 10. 2008 18:44

To prečo black neriešim. Farba určite na funkčnosť vplyv nemá ,alebo sa hádam mýlim? A pravdepodobne to bude tým ,že budúca majiteľka je od puberty fanúšičkou jednej synti-popovej kapely z 80-90 tych rokov. Schválne uhádnete ktorej? V prvom rade o čo tu šlo je výber toho ozaj najkvalitnejšieho čo si myslím ,že v prípade DELL je. Osobne si myslím že na to na čo sa tento nb bude používať je tu až dostatok rezervy aj na iné činnosti nielen zahrať si lepšiu hru alebo vytvoriť tabuľku v exceli.
armaman
Junior

Odeslat příspěvekod Gruppe 5. 10. 2008 18:51

nebudu hadat, sam ani nevim co znamena tahle ,,synti-popovej,, :D

Ohledne kvality. Dell je kvalitni vyrobce, 1735 je takovy bezny prumer, hlavni je jestli to bude mit NBD zaruku, tak ses za vodou a neomlati ti to za pul roku o hlavu kdyz se tomu neco stane :D
kecáním se ještě nikdy nic neudělalo :)
Gruppe
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod armaman 5. 10. 2008 19:04

No na vysvetlenie je to kapela celá v čiernom, Depeche Mode. A na dôvažok je to správne "synti-popová" To len na dokreslenie. A ako som už spomenul kúpa bude priamo od predajcu firmy DELL. Takže NBD je v samotnej ponuke. Mám na mysli tú cenovú.

Čo by ma skôr zaujímalo je to, ak dakto tento nb má ako je s ním spokojný?
armaman
Junior

Odeslat příspěvekod CeCo 5. 10. 2008 19:39

Gruppe:
Dovolim si oponovat. Dell ma dobry servis, ale nie az tak kvalitne vyrobky.

C
CeCo
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod armaman 5. 10. 2008 20:25

to CeCo

a čo je podľa teba kvalitnejšie? V tomto s tebou zas naopak nesúhlasím ja.
armaman
Junior

Odeslat příspěvekod gandor 5. 10. 2008 20:32

lenovo je vraj kvalitnejsie...
Inac co som tu pocuval tak s tym dellom a nekvalitou to je pravda, ale ten ich servis to viac ako len vynahradza :)
gandor
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod armaman 5. 10. 2008 20:41

Nepopieram. Ja mam asus a tiež som počul aké sú to shity. Mám ho už druhý rok a verte ,že to nemá u mňa na ružiach ustlané. A doteraz bez problému a na batériu mi vydrží stále v pohode okolo 2 hodín. Ja sa držím tej zásady,že čo sa má pokaziť tak sa pokazí. Možno preto aj v tom rozhodovaní primárnu úlohu zohral fakt NBD.
armaman
Junior

Odeslat příspěvekod Gruppe 5. 10. 2008 21:19

CeCo: dell ma kvalitni portfolio o velkem mnozstvi polozek, od firemnich reseni az po nas bezne smrtelniky. Servis co poskytuji beznym uzivatelum je vysoce nadstandardni. Tezko rict kde vidis mezery :)

gandor: kazdy vyrobce dokaze vyrobit kvalitni book i zmetek. Kvalita byva vetsinou primo umerna cene.
kecáním se ještě nikdy nic neudělalo :)
Gruppe
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod CeCo 5. 10. 2008 21:40

armaman:
Thinkpad

Gruppe:
Kvalitou by som to velmi nenazyval. Ci uz dodavky nefungujucich/nejako pokazenych notasov az po nadpriemerne caste reklamacie (kolko krat si mal u seba technika). A dorazilo ma, ked kamarat dosiel ku mne a pytal si nejaky notebook s tym, ze jeho kamarat robiaci techsupport na Delli mu povedal, nech Dell neberie, ze sa casto kazia.

C
CeCo
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Gruppe 5. 10. 2008 21:54

CeCo: ani ja (a tusim ani ty) nemas zadne poradne statisticke cisla poruchovosti booku (klasicky zadne podobne statistiky napr pro stredni evropu, vychodny evropu, nejsou bezne dostupna)Z toho titulu mluvit o ,,kazivosti,, booku je zavadejici.

Kolikrat jsem reklamoval book? Minuly dell 2x. Soucasny jeste ani jednou. U Aceru? 4x. U HP - jeste ani jednou (jen dodam ze to HP lezi v polici a zapne se jednou za 14dni :) )....

ovsem to je naprosto irelevantni. I KDYBYCHOM se hypoteticky bavili o tom, ze ma ten a ten model vyssi poruchovost, stale tu mam jistotu na servis dellu, ktery je NADMIRU privbetivy vuci beznym lidem. At uz od reklamaci naprosto nesouvisejicich s jejich povinostma, reklamace pripadajici beznemu opotrebeni, po zarucni dobe...az po samozrejme skvelou opravu na miste u nas doma.

KEZ BY i ostatni vyrobci meli o NBD. Hned by to srovnani bylo ,,rovnejsi,, a bavili bychom se jen o te poruchovosti :)

Znam lidi co nadavaji na Acer i ty kteri na nej nedaji dopustit. Znam lidi co miluji HP a i ti co by si ho uz v zivote nekoupili. Stejne tak znam lidi kteri byly zoufali z 5ti reklamaci delllu behem mesice. Ovsem na nas je objektivne zkusit zhodnotit zkusenosti uzivatelu a prezentovat je tu lidem.

Je dell kvalitni vyrobce notebooku? Ano, je. Ma vybornou podporu (ovladace snad co mesic), vyborny servis a siroke portfolio booku od Latitudu po multimedialni Inspirony, Studia.
kecáním se ještě nikdy nic neudělalo :)
Gruppe
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod CeCo 5. 10. 2008 22:53

No, ja tie statisticke udaje mam, takze si dovolim tvrdit to co tvrdim.

Kvalita = "nepokazi sa, vydrzi bezne zaobchadzanie, nebude mat mechanicke ci fyzicke vady a nebude potrebovat servisny zasah". To, ze servisak dojde na druhy den je pekne, ale o kvalite to absolutne nic nehovori.

C
CeCo
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Gruppe 5. 10. 2008 23:07

pokud mluvis o tom pruzkumu o kterem jsme se tu kdysi bavili (v radu tisicu uzivatelu?) pak je to kapka v mori :) pokud o jinem, podel se :) Ony se takove verejne vazne nedaji sehnat (a ze uz jsem kdysi poradne hledal), ale z pochopitelnych udaju jsou to vse interni udaje vyrobcu.

nepokazi sa, vydrzi bezne zaobchadzanie, nebude mat mechanicke ci fyzicke vady a nebude potrebovat servisny zasah


Neznam book ktery se nepokazi. Vazne neznam. Ani ty ktere stoji 80K :D Ty jo? POradis? Rad bych takovy mel :)

kvalita = cena Do vyvoje modelu za 50K da vyrobce asi vice prostredku (tady se nehledi na rentabilitu) nez do vyvoje booku za 15K. Nehlede vsak na vyssi prodeje toho za 15K a pote i vyssi pocet reklamaci. Celkove vsak ve vyrobe kvalitni vyrobce uplatnuje know-how, na jde poznat nad kterym navrhem vyrobce premyslel uz od ,,rysovaciho prkna,, a u ktereho pouzil to co bylo po ruce, kvalitni vyrobce uplatni sve dlouholete zkusenosti, notebooky projdou tvrdsim testovanim, pouziji se kvalitni overene materialy at se bavime o povrchove uprave nebo o celem vyrobnim procesu vc. vystupnich kontrol. Naproti tomu jsou vyrobci, kteri proste nakoupi nejake schasi a nacpu tam nejake komponenty. Funguje to? prodame to :) Podpora? No tak fajn, daame na veb ovladace od vyrobce popr linky a na telefon sekretarku :)
kecáním se ještě nikdy nic neudělalo :)
Gruppe
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod CeCo 6. 10. 2008 00:17

Evidentne beries kvalitu relativne, ja pre zmenu absolutne. Samozrejme ze moj pohlad je utopia, ale je rozdiel ci sa pokazi 0,5% notasov, 5% notasov alebo 25%. Do 3% chybnych notasov v ramci zaruky sa da vseobecne ratat, ze notebook JE kvalitny a preto sa zahram na statistika a poviem, ze do 3% chybnych notasov v ramci modelu budem brat ten model ako kvalitny. Co teda Dell podla referencii (i zvnutra Dell-u) akosi nesplna...

C
CeCo
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Puchino 6. 10. 2008 09:43

No ja sa pripajam k CeCovy. Dell ma kvalitne vyhotovenie a super servis ale chybovost uz od vyrobi je vysoka. Pred polrokom som menil ntb a povodne som mal vybraty a kupeny Dell XPS M1330 a uz po rozbaleni nefngovala DVD mechanika (po dohode mi vratili peniaze a vymena za HP 2710p). Pred cca tyzdnom som kupoval pre znameho zrovna Dell Vostro 1500 a v priebehu jedneho tyzdna uzivania zistil znami ze nema Bluetooth. Najprv mi tvrdil ze tam nie je nainstalovany tak ako si ho objednal ale potom sme zistili ze modul Bluetooth tam je ale je nefunkcny. Dell si teda z minulosti pamatam ako znacku ktora vyrabala bezproblemove veci a toto mi do toho nesedelo az som si precital co tu pise CeCo a Gruppe a musim sa priklonit skor k tomu co pise CeCo.
Bart wrote: I will use Google befor asking dumb questions.
Puchino
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Gruppe 6. 10. 2008 11:00

,,Evidentne beries kvalitu relativne, ja pre zmenu absolutne.,,
Ja ji nemuzu brat absolutne, protoze tu nenmame ZADNE statisticke udaje :)

Pokud reknes ze beres realitu absolutne a podtrhnes to tvrzeni ,,kamarad povidal,, tak je to naprosto pasé :)

Na tohle tema uz si uvedu jen zaver, at z toho nedelame zbytecny flame:
Pokud se nekdo zepta jestli je Dell kvalitni vyrobce, pak rikam ANO. Patri mezi kvalitni vyrobce a koupi muzu doporucit.

PS: test studia: http://www.zive.sk/Spravy/Recenzia-Dell ... fault.aspx
kecáním se ještě nikdy nic neudělalo :)
Gruppe
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Matysek 6. 10. 2008 11:10

Dell je standardni (ale zadny zazrak) vyrobce s nadstandardnim on-site servisem. Po hardwarove strance se najdou "lepsi" znacky. Nektere sice pouze od "urcite tridy", nicmene jsou.
Definice moderatora Zive? Zookeeper. Vyhledat zbloudilou ovecku, ustajit, vycesat, nakrmit a zalozit chudince nadaci. Ovecka prece nemuze 5 minut myslet. Vsichni mame povinnost oveckam uvarit, precist pohadku a prispet do nadace.
Matysek
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod armaman 6. 10. 2008 11:47

Takže aby som i ja trochu prispel do tohoto šrumca. Žiadna recenzia ešte nespravila z výrobku kvalitný ,to pre Gruppe-ho. Beriem to tak,že to nie je nestranný postreh nakoľko aj ten kto recenziu robí ten výrobok berie ako kus ale už iný môže byť o ničom.

A celkové rezumé je nasledovné:
pre mňa táto téma skončila nakoľko manžel známej povedal že vo firme majú dákeho IT guru tak ten im v tom poradí. Koniec koncov sú to ich peniaze.

Ďakujem za rady.
armaman
Junior

Odeslat příspěvekod Gruppe 6. 10. 2008 12:12

,,Žiadna recenzia ešte nespravila z výrobku kvalitný ,to pre Gruppe-ho.,,

??? Nechapu. Hodil jsem sem recenzy aby mel vetsi prehled, jelikoz na novou modovou radu Studio moc referenci nenajdes. Ja tu recenzi ani necet takze nevim jak dopadl ten book :D
kecáním se ještě nikdy nic neudělalo :)
Gruppe
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod armaman 6. 10. 2008 12:15

Aha no tak sorry ja som myslel ,že diskuzia je mimo mňa nakoľko som už dlho nereagoval. Pretože ste si to tu s CeCom pekne rozdali. Ako som už spomenul téma je pre mňa pasé, ale aby som nebol nezdvorilý Ďakujem.
armaman
Junior

Odeslat příspěvekod pctom85 6. 10. 2008 12:20

o com sa vlastne hadate ?
Podla mna sa da kupit drahy, lacny, odolny, vykonny ... atd. Podla CeC-a v ramci radu aj kvalitny ale ked niekto trafi tie 3% co su vadne je to na nic ... U roznych vyrobcou sa to mozno meni su ludia ktori ine ako Acer nekupi (ja by som sa toho ani palicou nechytil).
Moje konstatovanie "Sto ludi sti chuti", kazdy mate svoj kus pravdy a je jedno podla koho sa zariadi ten co zalozil tuto temu z ktorej sa stalo vtipne citanie :D
pctom85
Junior

Odeslat příspěvekod pctom85 6. 10. 2008 12:21

:) dobre sme si vsimli
pctom85
Junior

Odeslat příspěvekod swarm 6. 10. 2008 12:50

pctom85 píše:ale ked niekto trafi tie 3% co su vadne je to na nic

Tyjo, u vás na slovensku se kazí jen 3%? No to je bomba - to si asi příště pojedu koupit notebook tam, protože tady u nás je mnohem víc :)
Diagon Swarm - ~460 zrecenzovaných notebooků od 2007
15,6" Acer V15 Nitro - i7-4710HQ, 16GB RAM, 2xSSD, FHD IPS
14" HP EliteBook 840 G5 - i5-8350U, 16GB RAM, 512GB SSD, FHD IPS
14" ThinkPad T400 - C2D T9900, 8GB RAM, 300GB SSD, WXGA+ LED
swarm
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod armaman 6. 10. 2008 12:59

No a takto sa tvoria poplašné a dezinformačné správy. Dakto, v tomto prípade to bol CeCo ktorý presne povedal citujem "Do 3% chybnych notasov v ramci zaruky sa da vseobecne ratat, ze notebook JE kvalitny" a následne tu potom dakto z toho spraví ak nie celoslovenský tak dobre ,že nie "vesmírny" priemer vo vhodnosti kupy toho ktorého NB.

Páni doporučujem čítať!
armaman
Junior

Odeslat příspěvekod Gruppe 6. 10. 2008 13:18

Ted se bavim eo cem? O servisu? Neznam book ktery by se nepokazil :) Pak je na servisu aby to opravili.

Kvalite materialu? Zpracovani? Pak je cena umerna kvalite :)
kecáním se ještě nikdy nic neudělalo :)
Gruppe
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Matysek 6. 10. 2008 13:45

Spíš si každý kupec musí uvědomit, že laptop není mrakodrap, ale spotřební věc na 2 - 3 roky používání. Jediným měřítkem spolehlivosti lze považovat pouze servis a pojištění. Pak je to jen o preferencích značky, barvy a vybavení. I ThinkPady chcípaj ihned, stejně jako Acery mohou vydržet roky.
Definice moderatora Zive? Zookeeper. Vyhledat zbloudilou ovecku, ustajit, vycesat, nakrmit a zalozit chudince nadaci. Ovecka prece nemuze 5 minut myslet. Vsichni mame povinnost oveckam uvarit, precist pohadku a prispet do nadace.
Matysek
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod CeCo 6. 10. 2008 16:01

armaman:
Tie 3% su statisticke cislo.

Ad kvalita - stale si stojim za svojim.

C
CeCo
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod armaman 6. 10. 2008 17:08

to CeCo
Ale mne to nevysvetluj ja si ťa tu vlastne zastanem a i tak som tu za _uja. Ja viem čítať a to na čo som reagoval bola reakcia na swarm-a a jeho príspevok. A tak isto ako ty aj ja mam svoje predstavy o kvalite. Jednoducho tovar distribuovany na slovensko je inde vo svete minimálne II. class a za tym si stojím zas ja. Pre viacero firiem je slovensko smetiskom pre nekvalitné výrobky a môže si kto chce tvrdiť čo chce o opaku ma nepresvedčí.
armaman
Junior

Odeslat příspěvekod CeCo 6. 10. 2008 19:11

Sorry.

Aspon vidis, ze na kazdom sprochu pravdy trochu a ze Dell mozno bude fungovat v pohode, ale za cenu tykania si so servisakom...

C
CeCo
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Gruppe 6. 10. 2008 19:32

opet stejne od pasu muzu placnout ze tykat si budete se servisnim oddelenim Lenova, HP... :) ci spis budete balikovat :)
kecáním se ještě nikdy nic neudělalo :)
Gruppe
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Katt 8. 10. 2008 12:09

CeCo: Nezlob se na mě, ale pořád píšeš cosi o statistikách, který máš. Tak je sem buď dej nebo to zabal. A pokud nemůžeš a tvrdíš, že Dell nemá míň než 3%, tak řekni kolik mají ostatní značky. Páč jestli Tvé měřítko kvality je 3% a kupříkladu Dell, Sony, HP má mezi 5%-10% a ASUS, MSI 10%-15% a ACER 15%-20% tak je pro mě ta kvalita rovna těm např. 10% Jinými slovy jednooký mezi slepými králem. A pak si troufám říct, že čekat objektivní hodnocení od zaměstnance na tech support jedné značky je řekl bych mimo mísu. Asi těžko totiž spokojení zákazníci zavolají na tech support a řeknou "díky chlapi, fakt ste to vyrobili perfektně". Známe podobné v podání výrobců potravin. Kdo pracoval v paštikárně, tak nežere paštiky.
Katt
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Katt 8. 10. 2008 12:17

A ještě přidám názor, ať rozdmýchám diskusi. Byl jsem reklamovat grafickou kartu a vzhledem k tomu, že teď vybírám notebook, tak jsem se zeptal reklamačního technika CZC na názor na kvalitu a poruchovost notebooků. A ten mi řekl, že jednoznačně DELL, nic jiného dnes nemá moc smysl.
Katt
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Gruppe 8. 10. 2008 13:07

Katt: CeCo rozjel takovy mensi pruzkum - samozrejme data sem davat nebude, jelikoz to by tu ,,aktivitu,, delal jaksi zadarmo. Holt i za informace se plati.

Zel bohu skutecne nejsou nikde zverejnene zadne smerodatnejsi statistiky. Zadny vyrobce na sebe oficialne nebonzne jakou ma ci nema poruchovost. Cetl jsem rozhovor s nekym od Aceru kde uvadeli u booku 10% poruchovost coz mi prijde jako utopie - resp cely ten clanek vyznel spis jako placena reklama :D

Ovsem prave treba u prodejcu obcas radi zdeli poruchovost tech a tech komponent. Nevim vsak na kolik smerodatne to bude ve smyslu dellu (popr jinych vyrobcu dellu), ktery se reklamuje primo pres Dell.
Naposledy upravil Gruppe dne 8. 10. 2008 13:15, celkově upraveno 1
kecáním se ještě nikdy nic neudělalo :)
Gruppe
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod swarm 8. 10. 2008 13:15

armaman píše:Ale mne to nevysvetluj ja si ťa tu vlastne zastanem a i tak som tu za _uja. Ja viem čítať a to na čo som reagoval bola reakcia na swarm-a a jeho príspevok.

To jsi jen nepochopil mou jemnou ironii ;). Já mám přehled, kolik je poruchovost notebooků a vim, že 3% to nejsou ani náhodou. Můj trpký vtip byl jen reakcí na tom, jak mnou citovaný člověk přejal to CeCovo číslo jako fakt pro poruchovost DELLů. Tvá reakce tedy byla správná, jen měla být na člověka předemnou.
Diagon Swarm - ~460 zrecenzovaných notebooků od 2007
15,6" Acer V15 Nitro - i7-4710HQ, 16GB RAM, 2xSSD, FHD IPS
14" HP EliteBook 840 G5 - i5-8350U, 16GB RAM, 512GB SSD, FHD IPS
14" ThinkPad T400 - C2D T9900, 8GB RAM, 300GB SSD, WXGA+ LED
swarm
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Gruppe 8. 10. 2008 13:16

tak tak, za 3% jsou vyrobci radi i u beznych desktopovych soucastek, ne celkove u booku.
kecáním se ještě nikdy nic neudělalo :)
Gruppe
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod armaman 8. 10. 2008 13:54

Celé to tu začalo kvôli "blbosti". V konečnom dôsledku pre mňa plynie z toho len jedno nech si kúpy kto chce čo chce i tak poruchovosť neovplyvníme. Jednému vyhovuje to druhému ono. A celkové percento kazivosti je len matematický pojem. Dnes je toľko toho v ponuke ,že je len na nás čo si kúpime. Opakujem znovu "čo sa má pokaziť to sa pokazí" a percentá nás pred tým neochránia.
armaman
Junior

Odeslat příspěvekod swarm 8. 10. 2008 13:59

Moje zkušenost je taková, že se mi zatim ***** snad úplně všechny notebooky, co jsem měl. Takže opravdu, kde neni pravděpodobnost 0, tak tam musim řešit hlavně servis.
Diagon Swarm - ~460 zrecenzovaných notebooků od 2007
15,6" Acer V15 Nitro - i7-4710HQ, 16GB RAM, 2xSSD, FHD IPS
14" HP EliteBook 840 G5 - i5-8350U, 16GB RAM, 512GB SSD, FHD IPS
14" ThinkPad T400 - C2D T9900, 8GB RAM, 300GB SSD, WXGA+ LED
swarm
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Gruppe 8. 10. 2008 14:05

naprosty souhlas, ja neznam osobne zadny book ktery by v zaruce nenavstivil servis (o par jsem slysel :D )
kecáním se ještě nikdy nic neudělalo :)
Gruppe
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomcop 8. 10. 2008 15:06

gruppe ja poznam 2. jeden je hp a druhy acer, :D, blbe co??? ale acer by som aj tak nekupil.
PC : MacBook Air (late 2010), 11.6" LCD, 2GB RAM, 128GB SSD HDD, MacOSX Snow Leopard
Mobile : Nokia N9, 64GB, White
tomcop
Junior

Odeslat příspěvekod Gruppe 8. 10. 2008 15:20

ale ja verim ze takove existuji, jeden HP530 co je doma mozna vydrzi i ty 3 roky bez servisu. Vytahuje se tak jednou za 14dni, je na nem OS s aktualizema a snad nic vic, takze ma ty nejlepsi podminky vydrzet :)
kecáním se ještě nikdy nic neudělalo :)
Gruppe
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod armaman 8. 10. 2008 15:22

Tak taký kus mám doma. Síce som ešte v lotérii nevyhral no tento kus je moja prvá a asi aj posledná výhra. A ak ma to obide teraz tak po záruke sa mi to možno 2x vráti späť , ale to ho potom j....m susede o múr tak ako tam už skončilo jedno DVD po reklamácii. Inak všetko ostatné od obuvi počnúc plazmou končiac som mal minimálne raz v servise. Dokonca ani krytinu na strechu domu mi nevyrobili poriadne aj tú som takmer reklamoval ,ale už len preto ,že by som im ju nemal ako zaslať má 200 m2 tak som od toho upustil. Samozrejme berte to z nadsádzkou a viem ,že je to mimo misu. No pointa všetkého je v tom ,že sme asi skutočne smetiskom európy. Ale aspoň, že číňania majú čo robiť, zopár vrcholových managíre sa má dobre a pretože tu máme vedecko technickú revolúciu mi im to všetko zaplatíme, predajca sa smeje aký sme j...ý a servis má nervy a nakoniec nám to i tak nik neuzná a stále je to začarovaný kruh. Potom sa za to zopár "chudákov" na fóre pochytí a tak to ide dookola. Tak si tu my žijeme v srdci európy.
armaman
Junior

Odeslat příspěvekod tomcop 8. 10. 2008 15:36

Podla mna to tak nie je. Nemyslim si, ze by boli rozne metre na vyrobky na SK a inde v EU. Podla mna je problem v masovej produkcii, kedysi sa vyrabali veci v mensom mnozstve a kvalitnejsie, teraz radsej toho vyrobia mraky, s tym, ze rataju s reklamaciami a pod.
Vyrobia 100000 ks niecoho, to predaju zinkasuju prachy na dalsich 100000, par tisic sa im vrati a takto sa to kruti v dnesnom svete.
Samozrejme su aj znacky, ktore sa aspon snazia vyrabat kvalitne...ale aj tam uz to nie je, co bolo.
PC : MacBook Air (late 2010), 11.6" LCD, 2GB RAM, 128GB SSD HDD, MacOSX Snow Leopard
Mobile : Nokia N9, 64GB, White
tomcop
Junior

Odeslat příspěvekod armaman 8. 10. 2008 15:41

Ale sú tu tie rozdiely ,ak si kúpiš krém NIVEA tu a kúsok za hranicami v Rakúsku tak uvidíš ten rozdiel. Robil som vo výrobe a viem aké kritéria sme museli dosiahnuť mi nato aby sme sa vyhli prípadnej reklamácii. A videl som výrobok vyrobený v Rakúsku a videl som ako bol odfláknutý. Viem o čom hovorím. A takto to je vo všetkom a len tak ľahko ma dačo nepresvedčí.
armaman
Junior

Odeslat příspěvekod Gruppe 8. 10. 2008 16:18

no vsak - spotrebni zbozi :) Muj prvni PC stal 50 000 (jeste k tomu v te dobe!!! to bylo tak pul roku prumernych vyplat)
Muj lonsky stal 20 000 a pomalu jsem nevedel co do nej jeste dat :D

To same plati pro notebooky, ne ze by uz tak rychle zastaravaly (zalezi jak v ktere oblasti,ale napr na bezny net apod staci i 2roky stary book s prehledem), ale holt musime mit co pul roku nejakou tu novinku a musi nas prescedcovat jak to a to potrebujeme. Jak jinak by vyrobci neustale navysovaly ty prodeje ze :)

Cili uz nepotrebujete PC jako driv. Uz potrebujete LCD televizi, DVDrekorder nebo lepe HTPC, k tomu kancelarsky PC, vykonny, pc, herni konzoli, notebook, netbook a idelane NAS server do satny :D to vse okoreneno laserovou a inkoustovou tiskarnou, k tomu par routeru a swizchu a par set metru kabelu v byte na zasitovani :)
kecáním se ještě nikdy nic neudělalo :)
Gruppe
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomcop 8. 10. 2008 18:43

armaman: V niecom mas pravdu, co sa kozmetiky tyka, aj ja som si to vsimol na tekutom Cife :lol:. Ale toto nie je forum o domacich potrebach. Xixi.
Pravda je niekde v strede, ja si ale myslim, ze najvacsi problem je v tom, ze kazdy sa snazi predat co najviac a kvalita ide trosku bokom.
PC : MacBook Air (late 2010), 11.6" LCD, 2GB RAM, 128GB SSD HDD, MacOSX Snow Leopard
Mobile : Nokia N9, 64GB, White
tomcop
Junior

Odeslat příspěvekod armaman 8. 10. 2008 19:02

Samozrejme ,že fórum nie je o domácich potrebách. To prirovnanie som použil preto aby bolo zrejmé to že sa s nekvalitnými výrobkami stretávame takmer na každom kroku. A postrehy sú z reálneho života toľko na margo veci.

to tomcop
Konečne dakto aj súhlasí
armaman
Junior

Odeslat příspěvekod Katt 9. 10. 2008 10:46

tomcop: Krásná filozofická a diplomatická odpověď, ale teď jde o to jít štěstíčku trochu naproti v tom smyslu, že radši zkusím koupit notebook od značky, kde se aspoň snaží vyrábět kvalitně. A já se ptám, které značky to jsou? Dell? HP? MSI? ASUS? FS? Lenovo? Acer? UMAX? SONY? To je oč tu běží. A pokud se o informace CeCo nehodlá podělit rozumným stylem a ne vytržením cifry z kontextu, tak ať radši nepíše nic, protože je snad každýmu člověku jasný, že výrobky nějakou kazivost mají vždy. Pak mají ale vychytané dílenské zpracování, promyšlenou technologii (materiál), know-how (konstrukce) a za to si rád připlatím.
Katt
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tomcop 9. 10. 2008 11:00

Ja uplne chapem o co ide. U mna, taky sukromny rebricek:
1. IBM/Lenovo
2. Dell (hlavne vdaka servisu)
3. Sony, HP, Toshiba
... mozno FS ale to uz len z nudze, dalsie znacky nikdy neuvazujem
A samozrejme u kazdej znacky (mozno okrem Lenova) nie najlacnejsie modely.
PC : MacBook Air (late 2010), 11.6" LCD, 2GB RAM, 128GB SSD HDD, MacOSX Snow Leopard
Mobile : Nokia N9, 64GB, White
tomcop
Junior

Odeslat příspěvekod Katt 9. 10. 2008 11:09

Tak to jsme na tom velmi podobně, jen CeCo dělá vlny :hm Jak se říká, na každým šprochu, pravdy trochu a já zrovna uvažuju o Dellu. Ještě pár takovejch a zabalím to a koupím podle výbavy snad MSI 735. ;-)
Katt
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod CeCo 9. 10. 2008 11:20

Katt:
Aku cifru z kontextu? 3% som vysvetlil vyssie (je to statisticka hodnota, pokial mas teda 3% a menej vadnych kusov akehokolvek produktu, tak sa da povazovat dany produkt za kvalitny).

A cifry z prieskumu vysvetlil Gruppe - zadarmo ani kura nehrabe. Mozem snad prezradit, ze Dell je podla prieskumu v 2. a 3 roku na 2-3 priecke medzi znackami co do poruchovosti - odzadu.

C
CeCo
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Gruppe 9. 10. 2008 12:37

CeCo: kolik se doposud zucastnilo respondentu muzes taky snad prozradit ,) Resp zajimavejsi by bylo pocet respondentu na prodeje ntb za rok ,) A v neposledni rade je dulezita cilova skupina ze ,)

Ono kdyz se udava nejaka statistika, tak je fajn uvest nejdriv podrobnosti o ni samotne - resp tak jako ji jiste nabizis jinde ,).

Jinak je to vazne jako placani do vody :) To si tu pak na webu muze kazdy udelat udelat statistiky a trochu jine bude slozeni na webu jako doupe a trochu jine v odpornych IT magazinech ,)

Ja jsem totiz alergicky na prohlaseni typu ,,nejlepsi ve sve tride,, ,,cena od 300 000 a na fotce auto za milion,, ,,cokoliv zdarma a bez zavazku,, apod :)

A ted moje mala hypoteza. Dell je znamy svou vstricnosti vuci reklamacim-servisnim zasahum. Maloktery jiny uzivatel pujde zkouset reklamovat baterku po zaruce, vrazajici klavesu, nebo vyklajici se display apod (moje pripady). Vetsina majitelu delllu tady na foru je pak vylozene prekvapena, co vsechno vam opravi, vymeni bez mrknuti oka a dohadovani, zdali jeneco opravnene, jestli je to opotrebenim nebo cim. Samotneho by me zajimalo, zda je to firemni politika dellu, protoze samotni servisaci jsou z externich firem a delaji onsite i pro jine znacky.

Opravdu si radji jednou do roka druhy den pokecam na 15minut s technikem, nez budu trnout 30dni bez booku v ocekavani jestli mam narok na uznani reklamace nebo ne. Rukama mi prosli spousty booku, sam jich pouzivam nekolik a verte nebo ne, snazim se na to koukat s nadhledem :) .
kecáním se ještě nikdy nic neudělalo :)
Gruppe
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomcop 9. 10. 2008 13:25

Presne to, co popisuje Gruppe so servisom, rozhodlo o mojom vybere znacky.
A som spokojny.
PC : MacBook Air (late 2010), 11.6" LCD, 2GB RAM, 128GB SSD HDD, MacOSX Snow Leopard
Mobile : Nokia N9, 64GB, White
tomcop
Junior

Odeslat příspěvekod c user 9. 10. 2008 21:16

presne tak, keby ste vedeli co vsetko Dell uzna zakaznikom to by ste neverili. (sam som robil technika) skuste si pozret hocijake zahranicne fora na temu NB servis a uvidite ze Dell ma jednoznacne najlepsi servis. Vylomena klavesa? chybna ramka, pokazeny disk? do 24 hodin to mas dorucene UPS. Ak je nieco zlozitejsie tak ti pride onsite technik. :tleskani A nehovoriac o zahranicnej podpore - vid sluzobne cesty alebo dovolenky
E6600@2.93Ghz. 4096MB A-Data Vitesta 800Mhz, Asus Commando, MSI Geforce 8800GTX@ultra, 2x250Seagate SataII ES 250 Raid0. 1TB Hitachi Deskstar,1TB WD Caviar Black, 300GB IDE WD , Creative Fatal1ty, Chieftec bigtower, Thermaltake 750W
c user
Junior

Odeslat příspěvekod Katt 16. 10. 2008 13:59

CeCo: Tak aspoň něco konkrétního z Tebe vypadlo :tleskani Kromě toho ten absolutní pohled na kvalitu má zásadní háček a to paradoxně ten, že není relativní. K čemu je mi dobré, že soudím kvalitu jako <3%, když toho nepůjde reálně dosáhnout. Jinými slovy je pak v absolutním měřítku nekvalitní 3,1% stejně jako 5%! Jenže on je větší rozdíl 3,1% vs. 5% něž kvalita 2,9% a nekvalita 3,1%. Tipuju, že zakladateli tématu šlo o relativitu. Posoudit model co se týče kvality.
Gruppe, tomcop, c_user: Chlapi, vy mi děláte radost. :-) Jak já se na toho Dellíka těším :-D
Už aby ho šéfík objednal. O:-)
Katt
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod armaman 16. 10. 2008 19:28

Pravda. Dakto to tu začal neúmerne rozpitvávať,ale to je jedno nakoľko tento topic nemá už pre mňa význam. A napriek tomu by som sa inak i tak nerozhodol. Či by ten alebo onen povedal čokolvek i tak by som k inej voľbe nedospel. A pre kúpu DELL by som sa rozhodol aj napriek tomu či by jeho % reklamovanosti bolo alebo nebolo štatisticky priaznivé.
armaman
Junior

Odeslat příspěvekod armaman 29. 11. 2008 08:16

Takže Páni včera som mal tú česť podať ruku klávesám Dell studio 1735.
Napriek hanobiacim slovám zo strany daktorých z Vás môžem povedať len jedno "Ja smekám" ten notebook ja skrátka jedničkou. Displej krásne veľký, klávesnica tiež ,pár chybičiek v rozložení key by sa našlo ale vzhľadom k dojmu sa to dá odpustiť a časom na to aj zvyknúť. Veď keď presadnete zo škodovky do bavoráku je to tiež zmena ktorá si vyžaduje zvyk.
A majiteľka ,to čo bolo podstatné je happy nakoľko sa splnili všetky požiadavky ktoré si stanovila. V podstate je tento stroj výkonovo zrovnateľný s desktopom a spolu s veľkou a plnohodnotnou alfanumerickou klávesnicou a displejom 17" to ani inak nemôže byť. No vzhľadom k skúsenostiam vlastníčky ma možno dáka "očistná" kúra neminie. A ja budem opäť rád, že sa s týmto krasným klenotom stretnem.
armaman
Junior


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků