Reklamace Asus EEE 1000H

Diskuze o přenosných počítačích

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

FAQ sekce notebooky: viewtopic.php?f=907&t=1113128
Testy a srovnání procesorů a grafických čipů: viewtopic.php?f=907&t=1105643

Čtěte FAQ, jinak Vašemu tématu hrozí podmínečné uzamčení!

Odeslat příspěvekod flaksik 11. 11. 2008 13:52

Zdravim vas,
mam ASUS EEE PC 1000H od minuleho ctvrtku, ale dnes se mi na dislpeji objevila (vertikalni) fialova cara - pocitam, ze to jsou vadne body? Stalo se vam to nekomu? Nikdy jsem zadny spatny bod nevidel (a to jsem mel predesly notebook 4 roky)...Reklamace by mela jit uplatnit v pohode, ne?

Diky
flaksik
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod mcmichal 11. 11. 2008 21:47

Asus bere na reklamace displeje s více než 3mi vadnými body. Takže jestli tam máš celou mrtvou čáru, tak to určitě bude víc než 3 body. Tudíž nevidím problém s reklamací.
 Macbook Pro Retina 13" mid-2014

Intel Core i5 4440 + Noctua U14S / ASUS B85M-E / 8 GB DDR3 / Corsair RM 650x / MSI GTX 970 GAMING / Intel 530 120 GB / FD Define R4 + 6× Noctua NF-P14s redux-900
mcmichal
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wojta 12. 11. 2008 08:41

To ani nebudou vadné body, spíš nějaký špatný kontakt displeje. Reklamace by měla být samozřejmě bez problému.
C:\>ver
MS-DOS Version 5.00
wojta
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod flaksik 14. 11. 2008 02:44

OK, diky za rady..uz jsem sice o reklamaci pozadal, ale snazim se to nejak obejit, protoze mesic bez notebooku se mi nechce byt...Premyslel jsem, ze bych notebook vratil, jelikoz byl koupen pres eshop (mam ho 8dni). Je to mozne? Nebo zazili jste nekdy domluvu - ze jste obchodnikovi vadnou vec vratili, on vam dal penize a hned jste si u nej koupili to same?
flaksik
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod wojta 14. 11. 2008 08:17

Jo to jsem sice zažil, ale u flash karty. Ta byla vadná, tak jsem jí tam jen dones a hned mi dali novou.
Jako to vrácení věci bude asi celkem problém, jelikož už si to používal. Musel bys to vrátit v původním stavu. Jinak ti může naúčtovat náklady s vrácením notebooku do původního stavu a pokud obsahoval třeba CD se systémem a tys ho rozbalil, tak už nejspíš ztrácíš nárok.
C:\>ver
MS-DOS Version 5.00
wojta
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod uberpr0 14. 11. 2008 08:51

nemusi tam byt mesiac, moja asus reklamacka pri tom co citam prebehla expresne rychlo, v pondelok expedicia, vo stvrtok dodavka s vymenenym sasi a displayom.
Fotim: Oly E-PL1, telefonujem: Xiaomi Mi2 32GB / Nokia Lumia 620, Surfujem: Apple iPad Mini, Hram sa: i5-4570, 8GB RAM, GTX770, 23" DELL U2312HM, pozeram filmy na Samsung LE37C650.
uberpr0
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod CeCo 14. 11. 2008 14:02

Moja trvala zasa 2 tyzdne... Je to pripad od pripadu.

Kazdopadne musis poslat Eee-cko na reklamaciu v tej krajine, kde si ho kupil. Eee-cka opravuju len v krajine kupy.

C
CeCo
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Simon P40 14. 1. 2009 17:55

(omlouvam se ze ozivuju stary topic)
pokud si tedy necham poslat eee napr. od asusu z nemecka, tak na reklamaci ho musim poslat tam? (postou staci?)
Znáte Google ? :)
Simon P40
Kolemjdoucí


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků